خرید هاست مطمئن یعنی شروع یک تجارت پر سود و مطمئن

یک‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت‌های زیادی در سرتاسر جهان به ارائه خدمات راه‌اندازی وب سایت پرداخته‌اند.
تبلیغات

میزبان فا با شعار خرید هاست مطمئن، همواره به دنبال راهکارهایی نو جهت خلق یک تجربه لذت‌بخش و سودآور برای علاقمندان به حوزه تجارت الکترونیک و کسب درآمد از اینترنت است، میزبان فا بر این باور است که در دنیای امروزه کسب و کارهای اینترنتی، هنگامی که یک استارتاپ بخواهد راه اندازی شود و روال رو به رشد خود را طی نماید، یا هنگامی که قرار باشد از یک ایده رونمایی شود و کسب و کار اینترنتی فعالیت خود را آغاز کند، همواره هاست‌های صد مگابایتی و حتی یک گیگابایتی نیز پاسخگوی نیاز برندهای رو به رشد نیست، در این میان میزبان فا برای اولین بار در کشور سرویس‌های راه اندازی سایت را با هاست‌های ظرفیت بالا مثلا از ۱۰ گیگابایت به بالا ارائه کرده است تا این دسته از متقاضیان و مدیران سایت‌ها بتوانند بدون هیچ نگرانی از پرشدن فضای هاست و یا مواجه شدن با محدودیت های دیگر، وب سایت خود را رشد و توسعه دهند و ایده‌ها و استراتژی‌های خود را اجرا کنند تا در نهایت به سودآوری‌های سنگین منجر شود.

در میزبان‌ فا اولویت اول، پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان و ارائه سرویس‌های با کیفیت و همیشه در دسترس است، علاوه بر آن در پکیج‌های راه‌اندازی سایت در میزبان‌ فا امکانات شگفت‌انگیزی مثل دامنه‌های رایگان ir. و com. و net. برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا دیگر علاقمندان به این حوزه مجبور نباشند جهت راه‌اندازی یک سایت هزینه‌های سنگینی بابت دامنه بپردازند.

یکی دیگر از دغدغه‌های افرادی که تصمیم دارند وب سایت خود را راه‌اندازی کنند علاوه بر خرید هاست و دامنه طراحی یک وب سایت زیبا و کارآمد است، همانطور که شما هم آگاه هستید هزینه‌های طراحی سایت نیز بسیار بالاست و در برخی از موارد افراد در هنگام مواجه شدن با هزینه‌های طراحی سایت به صورت کلی از راه اندازی وب سایت منصرف شده‌اند، در این شرایط میزبان‌فا وب سایت‌های آماده بسیار زیبا و کارآمدی را برای مشتریان خود حاضر کرده است که باب میل تمام افراد است و توسط آن می‌توان پیشرفته‌ترین وب سایت‌ها را راه اندازی کرد، این قالب‌های بسیار زیبا و حرفه‌ای، به صورت رایگان برای مشتریان نصب می شود تا افراد بتوانند با حداقل هزینه ممکن وب سایت خود را راه‌اندازی کنند. تمام این قالب‌ها یک کنترل پنل فارسی بسیار آسان دارند که افراد می‌توانند با چند کلیک ظاهر هر کدام از این قالب‌ها را متناسب با موضوع فعالیت وب سایت‌شان اختصاصی سازی کنند و زیبا‌ترین وب سایت‌ها را راه اندازی کنند.

(بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا دمو کامل هر کدام از این قالب ها را به صورت مستقیم مشاهده کنید.)

میزبان فا

میزبان‌ فا به این هم اکتفا نکرده‌ است و یک سیستم آموزش ویدیویی بسیار حرفه‌ای برای مشتریان خود حاضر کرده است، به این ترتیب تمام افرادی که با استاندارد‌های انتخاب و خرید هاست و دامنه مناسب و راه‌اندازی وب سایت آشنایی ندارند به راحتی توسط این آموزش‌ها قادر هستند وب سایت خود را راه‌اندازی کنند، در این سیستم آموزشی یک شخصیت کارتونی به نام آقای رایان وجود دارد که بدون داشتن هیچ اطلاعات اولیه در مورد وب سایت و هاست و دامنه، تصمیم دارد برای خود یک وب سایت راه‌اندازی کند و میزبان فا قدم به قدم به آقای رایان آموزش می‌دهد که چگونه می‌تواند به ساده ترین شیوه ممکن وب سایت خود را راه اندازی کند.

(بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا مجموعه آموزش‌های ویدیویی داستان های آقای رایان را به صورت رایگان مشاهده کنید.)

میزبان فا

و در پایان باز هم میزبان فا نوآوری به خرج داده است و برای اولین بار در کشور سرویس‌های خود را به صورت ماهانه، سه ماهه و شش ماهه و یک ساله هم ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین در ابتدای راه وب سایت خود را راه اندازی کرده و هزینه‌های آن را در پایان ماه پرداخت کنند. اگر تصمیم دارید یک کسب و کار اینترنتی پرسود و مطمئن راه اندازی کنید، میزبان فا یک بستر امن و مطمئن برای نگه‌داری اطلاعات وب سایت شما است و در تمام مراحل راه‌اندازی وب‌سایت با شما همراه است.

در میزبان فا شما یک هاست نه، بلکه یک تجارت کامل خریداری می کنید.

میزبان فا

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات