زومجی: اولین نگاه به بازی Mass Effect: Andromeda

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
شکی نیست که سه‌گانه Mass Effect یکی از بهترین مجموعه بازی‌های نسل قبل به شمار می‌رود. اما آیا Andromeda راه آن را ادامه خواهد داد؟ زومجی در مقاله‌ای مفصل به جدیدترین اطلاعات منتشر شده از این بازی مرموز و مورد انتظار پرداخته که برای علاقه‌مندان می‌تواند جذاب باشد.
تبلیغات

قبل از هر چیز بهتر است با معنی آندرومدا آشنا شویم و بدانیم که این لغت اصلا از کجا آمده است. در افسانه‌شناسی‌های کلاسیک یونانی، آندرومدا دختری بسیار زیبا روی است، بسیار زیباتر از پریان و الهه‌های دریا و طبیعت. همین موضوع باعث حسودی و کینه‌توزی پُوسایدن خدای آب‌ها شد. او برای فروکش کردن این عصبانیت، یکی از هیولاهای خود به نام کتوس را به سمت سرزمینی فرستاد که آندرومدا در آن سکونت داشت تا او را نابود کند. اما در این بین، پرسیوس، پسر زئوس این هیولا را از بین برد و با آندرومدا ازدواج کرد. حال نام آندرومدا روی یکی از کهکشان‌های نزدیک به راه شیری قرار داده شده است. آندرومدا کهکشانی بسیار زیبا و درخشان است که در این فضای بی‌انتها شناور مانده است. حالا شما هم بخشی از افسانه‌های یونانی، بخش کوچکی از ستاره‌شناسی و پایه و اساس Mass Effect: Andromeda را می‌دانید!در این مقاله سعی داریم تا به یک جمع بندی اولیه در مورد بازی Mass Effect: Andromeda برسیم. هنوز راه زیادی مانده و استودیو بایوور باید مقدار خیلی بیشتری از اطلاعات این بازی را منتشر کند. اما به هر حال با این اطلاعات کمی که از یک تریلر کوتاه، چندین تصویر هنری و اخبار کمی که منتشر شده است در اختیار داریم و البته با کمک از سه‌گانه اول این سری، به جمع بندی مواردی پرداخته‌ایم تا پیش از رونمایی کامل بازی، با نسخه جدید Mass Effect آشنا شویم. البته در این مطلب ممکن است داستان سه‌گانه اول برای شمایی که آن را هنوز تجربه نکرده‌اید لو برود. یا شاید برخی مطالب این مقاله برای شخصی که تا به حال سمت این سری نرفته است کمی مبهم باشد. پس ابتدا آن را تجربه کنید و سپس در ادامه مطلب به ما بپیوندید.

برای مشاهده کامل مطلب اولین نگاه به بازی Mass Effect: Andromeda به زومجی مراجعه کنید.

Mass Effect

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات