عرضه ساعت مکانیکی سوئیسی شبیه اپل واچ با قیمت ۲۵۰۰۰ دلار

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ساعت سازی سوئیسی به نام H. Moser & Cie یک ساعت مکانیکی با قیمت ۲۵ هزار دلار تولید کرده که از نظر ظاهری کاملا شبیه اپل واچ است.
تبلیغات

ساعت ساخته شده توسط H. Moser & Cie شباهت بسیار زیادی به اپل واچ دارد و در دو رنگ سفید و طلایی تولید شده است.

براساس گزارش Hodinkee، تنها ۵۰ نسخه از این ساعت که Swiss Alp Watch نامیده شده، تولید و عرضه خواهد شد. قیمت ۲۵ هزار دلاری این ساعت حتی از نسخه‌‌ی طلایی اپل واچ  بسیار بالاتر است. اپل واچ طلایی ۱۷ هزار دلار قیمت داشت.

پیش‌تر مدیرعامل سواچ، دیگر تولیدکننده‌ی ساعت‌های سوئیسی، اپل واچ را اسباب بازی خطاب کرده بود.

مدیرعامل شرکت H.Moser & Cie که نسخه‌ی مکانیکی از اپل واچ را تولید کرده، از تکنولوژی پشت این محصول انتقاد کرده و گفته است این فناوری بیشتر از آنکه زندگی مردم را ساده‌ کند، باعث مزاحمت در زندگی روزمره آن‌ها می‌شود. وی در این باره گفته است:

ساعت Swiss Alp به شما امکان برقراری تماس، ارسال پیامک یا اشتراک گذاری شایعات را نمی‌دهد. این ساعت حتی امکان ارسال نقاشی‌های زیبایی که در یک صفحه نمایش ۲ اینچی کشیده‌اید را هم ندارد. حتی نمی‌توانید با آن ضربان قلب خود را برای کسی ارسال کنید! در عوض این ساعت بسیار بیشتر از این‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. این ساعت شما را به آنچه در زندگی اهمیت دارد متصل می‌کند، به شما اجازه می‌دهد تا به عقب برگشته و احساسات خود را از نزدیک و بصورت واقعی و غیرمجازی منتقل کنید بدون هیچ فیلتر یا نیاز به رابط کاربری.

نظر شما در باره‌ی ساعت‌های هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات