فیاتون هدفون‌های جدید خود را در CES 2016 رونمایی کرد

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
امروز در نمایشگاه CES 2016، شرکت Phiaton از هدفون‌های جدید خود رونمایی کرد که قرار است همین امسال به بازار‌ها بیایند و تجربه‌ای بهتر را برای شنیدن موسیقی یا تماشای ویدیو ایجاد کنند. با زومیت همراه بمانید تا بیشتر درباره‌ی هدفون‌های شرکت فیاتون صحبت کنیم.
تبلیغات

در بین چندیدن عدد از هدفون‌های جدید شرکت فیاتون می‌توان نمونه‌هایی دید که بدون سیم هستند و همچنین در اقدامی عجیب این شرکت ایرفون‌هایی ساخته که هم می‌توانند به صورت سیمی و هم به صورت بی‌سیم وابسته به ترجیح شما کار کنند. نام نسخه‌های جدید هدفون‌های قایتون BT 460 بی‌سیم و MS 300 BA است که هر دو از طراحی و کیفیت صدای بسیار عالی بهره‌ می‌برند.

هدفون BT 460 نسخه‌ای است که بدون سیم است و از رابط کاربری لمسی برای مدیریت موسیقی در حال پخش، میزان صدا و قطع یا وصل کردن تماس پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این هدفون حالت پخش و توقف هوشمندانه است که می‌تواند زمان پوشیدن هدفون و نپوشیدن آن را تشخیص دهد و به صورت خودکار موسیقی در حال پخش را در زمان پوشیدن پخش و در زمان برداشتن متوقف کند. از دیگر ویژگی‌های خوبی که می‌توان درباره BT 460 نام برد پشتیبانی از تکنولوژی aptX برای استریم دیجیتال بهتر و همچنین قابلیت هشداردهی به کاربر برای پاسخ به تماس‌های دریافتی به وسیله ویبره است.

phiaton bt460 4 243d5

هدفون Bt 460 فایتون از بلوتوث نسخه ۴.۰ برای استریم مستقیم موسیقی به هدفون پشتیبانی می‌کند. حتی اگر باتری دستگاه پس از پخش مدت زمان مشخصی از موسیقی تمام شود، کاربر می‌تواند با کمک ویژگی Everplay-X و به سادگی با اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری به دستگاه دیگر همچنان از پخش موسیقی لذت ببرد. کاربران همچنین می‌توانند موسیقی که در حال گوش دادن به آن هستند را با شخص دیگری با کمک ویژگی Phiaton ShareMe به اشتراک بگذارد.

phiaton ms 300 ba 6 74597

هدفون دیگر با نام MS 300 از برخی ویژگی‌های مدل بالاتر خود که پیش‌تر معرفی شد، نصیبی نبرده؛ اما ویژگی‌های اصلی و ضروری یک هدفون را با کیفیت صدایی فوق‌العاده و طراحی خوب در اختیار کاربر می‌گذارد.

هر دو هدفون BT 460 و MS 300 فیاتون به زودی در آمازون با ترتیب قیمت‌های ۲۴۹ دلار و ۹۹ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات