مایکروسافت پشتیبانی از نسخه های 8، 9 و 10 اینترنت اکسپلورر را پایان می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت تا ۱۲ ژانویه یا ۲۱ دی ماه پشتیبانی از نسخه‌های ۸، ۹ و ۱۰ اینترنت اکسپلورر را پایان خواهد داد. ردموندی‌ها آخرین پچ بروزرسانی برای رفع مشکلات اینترنت اکسپلورر را ارائه کرده‌اند.
تبلیغات

مایکروسافت تا ۲۲ دی ماه سال جاری پشتیبانی از نسخه‌های ۸، ۹ و ۱۰ اینترنت اکسپلورر را پایان خواهد داد. ردموندی‌ها با اعلام اینکه آخرین پچ بروزرسانی این سه نسخه را ارائه کرده‌اند، کاربران را تشویق می‌کنند تا به آخرین نسخه از این اینترنت اکسپلورر بروزرسانی کنند. پایان پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر به این معنا است که ردموندی‌ها دیگر بروزرسانی‌های امنیتی را به منظور رفع مشکلات این مرورگر منتشر نخواهند کرد. در واقع با قطع شدن ارائه‌ی بروزرسانی برای اینترنت اکسپلورر، کاربرانی که از نسخه‌های مورد نظر استفاده می‌کنند، ددر معرض خطر حمله و سرقت اطلاعات توسط هکرها قرار خواهند گرفت. در آخرین بروزرسانی ارائه شده، باگ‌های متعددی رفع شده و همچنین آخرین اعلانیه مربوط به ارائه‌ی پیشنهاد برای کاربران به منظور بروزرسانی به مرورگر اج نمایش داده خواهد شد.

مایکروسافت در آگوست سال جاری میلادی اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه‌های مورد نظر را پایان خواهد داد. به نظر می‌رسد به زودی چندین میلیون نفر از کاربران از نسخه‌های منقضی شده اینترنت اکسپلورر استفاده خواهند کرد و از این‌رو این موضوع می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران از نظر امنیتی ایجاد کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات