ریزر از ساعت هوشمند خود با دو نمایشگر و دو باتری رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه CES 2016 همچنان روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد و کمپانی‌های کوچک و بزرگ از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند. به نظر می‌رسد ابزارهای پوشیدنی مرکز توجه شرکت‌های زیادی بوده است. ریزر از ساعت هوشمند خود با دو نمایشگر و دو باتری رونمایی کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ابزارهای پوشیدنی به ویژه ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای سلامتی، طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. تاکنون کمپانی‌های زیادی وارد این عرضه شدند. امروز نیز کمپانی ریزر که در زمینه‌ی تولید محصولات قدرتمند، جذاب و منحصر به فرد مانند انواع نوت‌بوک فعال است، از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این ساعت با نمونه‌های موجود در بازار تفاوت‌های عمده‌ای دارد.

به نظر می‌رسد ریزر تلاش کرده در Nabu Watch به خواسته‌های مشتریان توجه بیشتری داشته باشد. این ساعت هوشمند که در جریان CES 2016 معرفی شد، به دو نمایشگر و دو باتری مجهز شده است.

نابو واچ ریزر اولین ساعت دیجیتالی است که به ویژگی‌های اصلی آن مانند نمایشگر با نور پس زمینه‌، ساعت جهانی، زمان هشدار، کرنومتر، شمارنده‌ی معکوس و همگام‌سازی خودکار زمان گوشی و ساعت از طریق بلوتوث انجام می‌شود.

نمایشگر دوم این ساعت تمامی ویژگی‌هایی که از نابو واچ انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توان به نمایش هشدارها، بررسی وضعیت سلامت و تندرستی و ارتباط ساعت با ساعت اشاره کرد. علاوه بر نمایش هشدارهای گوشی‌ هوشمند، امکان استفاده از قابلیت‌هایی چون میزان مصرف کالری، گام‌شمار، مسافت پیموده شده و... نیز وجود دارد.

نابو واچ ریزر به یک باتری سکه‌ای قابل تعویض مجهز شده که در تمامی ساعت‌های دیجیتال موجود در بازار می‌توانید مشابه آن را پیدا کنید. این باتری می‌تواند برای استفاده از قابلیت‌های دیجیتال این ساعت تا یک سال دوام داشته باشد. اما نمایشگر دوم به یک باتری قابل شارژ مجهز شده که با یک بار شارژ تا 7 روز کار می‌کند.

قرار است دو نسخه از این ساعت وارد بازار شود. نسخه‌ی استاندارد از پلی‌کربنات سخت با چراغ‌های سبز معروف ریزر ساخته شده و اوایل ماه جاری با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد. نسخه‌ی Forged Edition از بدنه‌ی فلزی ماشین‌کاری شده و ضد زنگ به رنگ سیاه ساخته شده و از همین امروز به صورت اختصاصی می‌توان آن را از فروشگاه آنلاین ریزر استور با قیمت ۲۰۰ دلار سفارش داد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات