با لپ‌تاپ گیمینگ جدید MSI، بازی‌ها را با چشمانتان کنترل کنید

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت MSI که حضور پررنگی در زمینه لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دارد، این‌بار لپ‌تاپ‌ گیمینگ با ویژگی عجیبی را به نمایشگاه CES 2016 آورده است. این لپ‌تاپ می‌تواند با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در آن، چشمان شما را به یک کنترلر تبدیل کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز و در جریان نمایشگاه CES 2016، کمپانی ام‌اس‌آی شماری از محصولات جدید خود را رونمایی کرد. از جمله این محصولات لپ‌تاپ‌های سبک و نازک و پی‌سی‌های قدرتمند بودند که در میان آنها لپ‌تاپی با نام GT72S Tobii توجه همگان را به خود جلب کرد. GT72S Tobii جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ این کمپانی است که مجهز به تکنولوژی دنبال کردن حرکات چشم است. این تکنولوژی قبلا در قالب یک کنترلر جداگانه قابل خریداری بود اما این بار MSI آن را به صورت داخلی در GT72s قرار داده است.

MSI هنوز مشخصات این لپ‌تاپ را اعلام نکرده است و تنها چیزی که مشخص است آن است که این لپ‌تاپ به صورت پیش‌فرض از تکنولوژی eye-tracking و تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. سال گذشته Assassins Creed Rogue به عنوان اولین بازی پشتیبانی کننده از تکنولوژی ردیابی چشم وارد بازار شد و از آن زمان به بعد تعدادی بازی دیگر نیز پشتیبانی از این قابلیت را به خود اضافه کردند. یوبی‌سافت اعلام کرده است که بازی مورد انتظار The Division‌ نیز از تکنولوژی ردیابی چشم پشتیبانی خواهد کرد.

از این تکنولوژی علاوه بر بازی در Windows Hello‌ نیز می‌توانید استفاده کنید (Windows Hello ویژگی جدید ویندوز ۱۰ است که به کاربر اجازه می‌دهد از ویژگی‌های امنیتی سیستم خود مثل سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره استفاده کند).

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات