رونمایی سونی از واکمن‌ جدید خود در ۶ رنگ مختلف

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
سال پیش بود که سونی پخش‌کننده‌های موسیقی واکمن خود را دوباره احیا کرد و با رونمایی از مدل ZX2 که ۱۲۰۰ دلار هم قیمت داشت، خود را به بازار موسیقی بازگرداند. امسال هم واکمن‌ها، جزوی از کنفرانس سونی بودند و مدل جدید A26 این بار در تنوع رنگ زیاد، رونمایی شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

واکمن‌های جدید مدل A26 از نظرفنی مقداری پایین‌تر از مدل سال قبل هستند و به نوعی دنباله‌روی مدل A17 سال ۲۰۱۴ خواهند بود. اما چیزی که سونی روی آن مانور داده، تنوع رنگی بالای این مدل‌ها است. شما می‌توانید این واکمن‌ها را در ۶ رنگ خاکستری، آبی، قرمز، بنفش، سفید و سبز تهیه کنید. به همراه این واکمن‌ها، یک هدفون مجهز به ضد نویز دیجیتالی خواهد بود.

نکته‌ای که شاید ما را ناامید کند، این است که سونی تصمیم ندارد تا واکمن‌هایی مجهز به سیستم‌ عامل اندروید تولید کند و هنوز به پلتفرم قبلی خود پایبند است. چیزی که در مدل‌های A17 و حتی مدل سال پیش ZX2  نیز مشاهده می‌شد. از طرفی واکمن جدید همچنان دارای دکمه‌های فیزیکی به جای صفحه‌ی لمسی  است که این مورد هم شاید برای کسانی که می‌خواهند قیاسی با آی‌پادهای اپل داشته باشند، یک وجه تمایز محسوب شود. البته مدل جدید A26 قابلیت‌هایی چون بلوتوث، استریم بی‌سیم موسیقی و جفت شدن به وسیله‌ی NFC با سایر دستگاه‌های استریو خانگی را دارد.

walkman

با این حساب، شما نمی‌توانید هیچ اپلیکیشن خاصی روی این دستگاه دانلود یا نصب کنید. سونی تمام تمرکز خود را فقط روی ارائه‌ی تجربه‌ی خاص و با کیفیت گوش‌دادن به صدا و موسیقی گذاشته است.

با اینکه واکمن A17 با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه شده بود، اما قرار است A26 با حافظه داخلی کمتر، یعنی ۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقا به وسیله‌ی کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارائه شود. عمر باتری واکمن جدید سونی در حالت پخش موسیقی‌های HD حدود ۳۰ ساعت و در حالت پخش MP3های استاندارد تا ۵۰ ساعت خواهد بود.

سونی هیچ قیمتی برای مدل جدید واکمن‌ خود اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود با توجه به قابلیت‌های کمتر مانند میزان حافظه‌ی کمتر و بدنه‌ی ارزان‌تر، قیمت پایین‌تری نسبت به مدل سال پیش داشته باشد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات