اسپیکرهای بی‌سیم سونی با پشتیبانی از کروم‌کست به نمایش درآمدند

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
بازار اسپیکرهای بی‌سیم قابل اتصال به گجت‌های هوشمند، روز به روز داغ‌تر می‌شود و سونی نیز امروز نشان داد که قصد دارد از این بازار سهم قابل توجه‌ای داشته باشد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سونی در CES 2016 از چندین اسپیکر بی‌سیم در رده‌های مختلف رونمایی کرد.

قوی‌ترین و گران‌ترین اسپیکرِ بی‌سیم سونی، یک مجموعه‌ی ۴ اسپیکره با نام SRS-ZR7 است که طوری طراحی شده تا بتواند با Sonos رقابت کند. این اسپیکرها قادرند تا صدای بسیار باکیفت hi-fi را پخش کنند و کاربر نیز می‌تواند از طریق گوگل کست و اسپاتیفای کانکت، موسیقی مورد نظر خود را با این اسپیکرها استریم کند.

سونی طوری این اسپیکرها را طراحی کرده که کاربر بتواند هر کدام از آن‌ها را در مکان‌هایا اتاق‌های مختلف خانه قرار داده و صدای خروجی آن‌ها را از طریق اپلیکیشن SongPal کنترل کند.

اسپیکر بی سیم سونی

ژاپنی‌ها همچنین نسخه‌ی کوچک‌تر از این اسپیکر را با نام SRS-ZR5 طراحی کرده‌اند که با SRS-SR7 جفت می‌شود و می‌تواند صدای خروجی حجیم تری را در اختیار کاربر قرار دهد. هر دو اسپیکر به یک درگاه HDMI ARC مجهز شده‌اند تا به سادگی بتوان صدای مورد نظر خود را از تلویزیون به آن‌ها منتقل و پخش کرد.

سونی علاوه بر اسپیکر رده‌بالای خود دو اسپیکر دیگر با نام‌های SRS-XB2 و SRS-XB3 را نیز به نمایش درآورده است. این اسپیکرها قرار است رقیبی برای Beats Pill باشند و به همین خاطر می‌توانند صدای hi-fi پخش کنند. اسپیکرهای جدید از NFC و بلوتوث نیز پشتیبانی می کنند.

srs xb2 front right blu

مدل SRS-XB3 یک درگاه USB دارد تا بتوانید از طریق آن تلفن هوشمند خود را شارژ کنید. با هر بار شارژ خود اسپیکر نیز می‌توان ۲۴ ساعت از آن استفاده کرد. مدل SRS-XB2 نصف مدل XB3 دوام می‌آورد و پس از ۱۲ ساعت پخش موسیقی مجبور به شارژ مجدد آن خواهید شد.

gtk xb7

اسپیکر بعدی GTX-XB7 که ابعاد کوچک‌تری دارد و کاربر می‌تواند مستقیما از طریق اتصال USB، صدای مورد نظر خود را از تلفن هوشمند در آن‌ها پخش کند. این اسپیکر نیز از NFC و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در این اسپیکر کاربر می‌تواند با استفاده از چراغ‌های موجود، نور پردازی اطراف آن را تغییر دهد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات