ZTE از دو گوشی ارزان قیمت اندرویدی با نام‌های Avid Plus و Grand X3 رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه CES همه ساله مورد توجه کمپانی‌های چینی از جمله ZTE قرار می‌گیرد و این شرکت امسال نیز دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های Grand X3 و Avid Plus را رونمایی کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

زد تی ای به ارائه‌ی محصولات با کیفت اما قیمت ارزان معروف بوده و در نمایشگاه CES امسال نیز نسبت به دو گوشی اندرویدی ارزان قیمت اقدام کرده است. گوشی اول این کمپانی با نام Grand X3 تنها ۱۲۹ دلار قیمت دارد و از صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن 720p، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت و درگاه میکرو اس‌دی بهره می‌برد. کاربر می‌تواند به میل خود حافظه‌ی ذخیره سازی را تا ۶۴ گیگابایت افزایش دهد.

ZTE

این گوشی   یک دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو دارد.

ZTE همچنین یک گوشی دیگر با نام Avid Plus را با قیمت ۱۱۴.۹۹ دلار معرفی کرد که به صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ و با زاویه‌ی دید محدود مجهز شده است. این گوشی همچنین دارای پردازنده‌ی ۱.۱ گیگاهرتز کوالکام، ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، یک گیگابایت رم و پشتیبانی از درگاه میکرو SD است. درگاه میکرو SD باعث می‌شود تا کاربر بتواند حافظه‌ی ذخیره سازی گوشی خود را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهد.

ztewm2 2040.0 a5a05

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات