هواوی از دو ساعت هوشمند ویژه‌ی خانم‌ها رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی هواوی با معرفی ساعت هوشمند خود موسوم به هواوی واچ ثابت کرد نه تنها در بخش گوشی‌های هوشمند، بلکه در زمینه ابزارهای پوشیدنی نیز به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است. دقایقی پیش هواوی از دو مدل ساعت هوشمند خود برای خانم‌ها رونمایی کرد.همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هواوی واچ یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمندی است که تاکنون معرفی شده است. این ساعت مبتنی بر پلتفرم اندروید ور تولید شده و در همین مدت کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروز هواوی در جریان CES 2016 از دو مدل ساعت هوشمند خود ویژه‌ی خانم‌ها رونمایی کرد.

شاید در نگاه اول این ساعت‌ها کمی ضخیم به نظر برسند، ولی همچنان می‌توان هواوی واچ را یکی از زیباترین ساعت‌های مبتنی بر اندروید ور دانست. به نظر می‌رسد هواوی با توجه به استقبال صورت گرفته برای ساعت این شرکت، تصمیم گرفته نگاه ویژه‌ای به مخاطبان خانم داشته باشد. به همین دلیل هواوی واچ در دو نسخه‌ی Huawei Watch Jewel و Watch Elegant معرفی شده و علت نام‌گذاری این ساعت‌ها خیلی مشخص نیست.

elegant 14f80

هواوی معتقد است این جفت ساعت، اولین نمونه‌ از ساعت‌های تولید شده ویژه‌ی خانم‌هاست؛ ولی موتورولا نظر دیگری دارد. اما به نظر می‌رسد اختلاف میان دو مدل جدید هواوی به موضوع زیبایی آنها باز می‌گردد. هر دو مدل هواوی واچ ویژه‌ی خانم‌ها از بند کوچکتر بهره برده و امکان انتخاب ۱۰ صفحه‌ی زنانه برای ساعت وجود دارد. ضمن اینکه روی مدل الگانت یک الگوی کنگره‌ای متصل به بدنه‌ی استیل به رنگ رزگلد دیده می‌شود.

اگر علاقه دارید این ساعت‌ها را خریداری کنید باید بدانید مدل Watch Jewel به ۶۸ قطعه کریستال سواروسکی مجهز شده که در پیرامون نمایشگر ۱.۴ اینچی این ساعت با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل قرار گرفته است.

بقیه‌ی مشخصات فنی مدل‌‌های جدید با هواوی واچ اصلی فرقی ندارد. ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور تقریبا اجزای مشابهی دارند و هواوی نیز سعی کرده از بهترین سخت‌افزار استفاده کند. زمان عرضه‌ی هواوی واچ‌های جدید در بازارهای مختلف متفاوت است. قرار است هر دو مدل جدید از ماه مارس وارد بازار کشورهای آمریکا، انگلستان، آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ایتالیا، ژاپن، نروژ، فیلیپین، روسیه، سنگاپور، کره‌جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و امارات شوند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات