کمپانی Jaybird ایربادهای جدید X3 و Freedom را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Jaybird یکی از نام‌های شناخته شده در عرصه‌ی تولید ایرباد‌های ورزشی است. این کمپانی در نظر دارد تا سلطه‌ی خود در این حوزه را با معرفی دو محصول جدید در نمایشگاه CES 2016 بیش از پیش افزایش دهد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

جی‌بیرد در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 نسل جدید ایربادهای ورزشی خود را با عنوان Freedom و X3 معرفی کرد. هر دو نسخه از ایربادهای جدید جی‌بیرد از بلوتوث ۴.۰ پشتیبانی می‌کنند؛ از این‌رو این ایربادها می‌توانند با ۸ گجت مختلف جفت شوند. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد هر دو نسخه، قابلیت ذخیره‌سازی تنظیمات صدا روی خود ایربادها است. برای مثال در صورتی که شما ایرباد خود را با استفاده از اپلیکیشن مورد نظر تنظیم کنید، دیگر نیازی به تنظیم مجدد آن در زمان اتصال به گجت‌های دیگر نیست؛ چراکه تنظیمات مربوط به صدا روی خود ایرباد ذخیره می‌شود و می‌توان با اتصال آن به گجت‌های مختلف، همچنان از همان تنظیمات اولیه استفاده کرد. اپلیکیشن توسعه‌یافته برای انجام تنظیمات روی ایرباد که در گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود، MySound نام دارد.

جی‌بیرد Freedom دارای ظاهری فلزی است که با بهره‌گیری از طراحی خاص جی‌بیرد بسیار چشم‌نواز شده است. این ایرباد دارای قابلیت ضد تعرق نیز هست که می‌تواند آن را به گزینه‌ی مناسبی برای افرادی که به وفور ورزش می‌کنند، تبدیل کند. با استفاده از freedom کاربران قادرند تا به تماس‌های صوتی خود پاسخ داده و تا چهار ساعت از پخش ممتد موسیقی لذت ببرند. در صورتی استفاده از کلیپ شارژر همراه، عمر باتری Freedom به بیش از ۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

Freedom با قیمت ۱۹۹.۹۵ دلار در فصل دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. رنگ این نسخه شامل کربنی، قرمز نقره‌ای، آبی آسمانی، طلایی و رزگلد با رگه‌های سفید است.

jaybird x3 840x543 a5750

جی بیرد X3 را باید نسل جدید X2 خواند که سال گذشته روانه‌ی بازار شده بود. این ایرباد با بهره‌گیری از فناوری ‌SignalPlus قادر است پخش ممتد موسیقی را در حالت‌های مختلف تضمین کند. قیمت این محصول نیز ۱۴۹.۹۵ دلار تعیین شده است. رنگ‌هایی که ایکس ۳ عرضه خواهند شد شامل مشکی، سبز، قرمز، آبی و قهوه‌ای روشن است.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات