همکاری اچ‌تی‌سی و آندر آرمِر برای تولید دستگاه‌های حوزه‌ی سلامت

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی و آندر آرمر در نمایشگاه CES 2016 از سه دستگاه حوزه‌ی سلامت برای ورزشکاران رونمایی کردند. برای آشنایی با جزئیات محصولات جدید اچ‌تی‌سی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اچ‌تی سی در نمایشگاه MWC سال گذشته از دستبند هوشمند خود با نام گریپ رونمایی کرد که هیچ وقت به بازار عرضه نشد. حال پس از ۱۰ ماه شاهد عرضه‌ی نمونه‌ی بهبود یافته‌ی آن دستبند تحت نام UA Band هستیم. آندر آرمر (Under Armor) و شرکت محصولات ورزشی پوشیدنی آمریکا با همکاری اچ‌تی‌سی اقدام به عرضه‌ی سه دستگاه برای ورزشکاران کرده‌اند که دستبند مذکور یکی از این محصولات است. دستبند معرفی شده از طراحی متفاوت و پخته‌تری نسبت به نمونه‌ی قبلی اچ‌تی‌سی بهره می‌برد.

دستبند اچ‌تیسی و آندر آرمر

نمایشگر دستبند آندر آرمر فقط در زمان‌های لازم روشن خواهد شد و اطلاعاتی اعم از ضربان قلب، میزان فعالیت روزانه و بررسی زمان خوابیدن را نمایش می‌دهد. البته لازم به ذکر است که اطلاعات ضربان قلب به نمایش در آمده در این دستبند از یکی دیگر از محصولات آندر آرمر، که با بند مخصوص خود به قفسه‌ی سیته متصل می‌شود، دریافت می‌شود. بدین وسیله خطای اطلاعات ارایه شده به حداقل می‌رسد. 

سومین جز از محصولات تندرستی آندر آرمر ترازوی هوشمند است که علاوه بر نمایش وزن، قادر به محاسبه درصد چربی به وزن نیز است. محصولات آندر آرمر از ۲۲ ژانویه با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهند شد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات