لوازم خانگی هایر با هدف زندگی کوچک‌تر و هوشمندتر در CES 2016 معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگاه CES 2016 تنها برای معرفی کالاهای دیجیتال نیست و کمپانی‌های تولیدکننده لوازم خانگی نیز هر ساله با آخرین دستاوردهای خود در این رویداد حاضر می‌شوند. امسال لوازم خانگی هایر با هدف زندگی کوچکتر و هوشمندتر وارد CES 2016 شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 کمپانی هایر در نمایشگاه IFA 2015 برلین نیز حضور پر رنگی داشت و حالا با پلتفرم U+ Smart Life وارد CES 2016 آمریکا شده است تا یک بار دیگر حاصل هنرنمایی خود را به نمایش بگذارد. این شرکت مدعی شده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تمامی لوازم خانگی موجود در خانه‌ی شما حتی از برندهای مختلف با یکدیگر در ارتباط باشند.

haier1 e5440

البته هایر با دست پر به CES 2016 آمده است. این کمپانی انواع محصولات خود از یخچال فریزر هوشمند گرفته تا سیستم‌های تهویه هوا و ماشین ظرفشویی را به آمریکا آورده است. به کمک اپلیکیشن در نظر گرفته شده برای این یخچال، می‌توانید کنترل کاملی روی دستگاه خود داشته باشید. امکان تنظیم دما از راه دور و پیدا کردن دستور غذایی براساس محتویات داخل یخچال از جلمه ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

haier 9b23a

حتی به کمک فناوری پنجره هوشمند (Smart Window) نیز می‌توانید داخل یخچال را تماشا کنید. این ویژگی پیشتر در ایفا ۲۰۱۵ معرفی شده بود و عملکرد جالبی داشت. وقتی نزدیک در یخچال می‌شوید سنسورهای حرکتی حضور شما را تشخیص می‌دهد و نمایشگر آن از حالت مات به حالت نیمه‌شفاف تغییر پیدا می‌کند. جالب است که بدون باز کردن در یخچال حتی می‌توانید دنبال اسنک بگردید یا دمای غذای مورد نظر خود را بیشتر کنید.

ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی هایر نیز امکان کنترل از طریق اپلیکیشن را دارا هستند. تنها با فشردن یک دکمه عملیات شستشو آغاز می‌شود و به کمک قابلیتی شبیه Amazon Dash وقتی مقدار ماده شوینده کم باشد به شما هشدار داده می‌شود.

haier3 8146f

یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های هایر را باید Magic Mirror بدانیم که با استفاده از صفحه لمسی آن می‌توانید دیگر محصولات هوشمند را مانند دستگاه‌های متصل شده خودتان کنترل کنید. حتی هنگام مسواک زدن می‌توانید آخرین اخبار را بررسی کنید. پاناسونیک نیز چنین سیستم مفهومی را در CES گذشته به نمایش گذاشته بود و هایر در این زمینه تنها نیست. البته هنوز جزئیات بیشتر درباره‌ی زمان عرضه یا قیمت آینه‌ی جادویی هایر ارائه نشده است.

به نظر می‌رسد تمام هدف هایر، عرضه‌ی محصولات متنوع برای فضاهای کوچکتر است که باعث می‌شود لوازم خانگی این برند چینی بیش از پیش از سبک زندگی اروپایی تبعیت کند. این شرکت شعار خود را زندگی کوچکتر و هوشمندتر قرار داده است.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات