زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ «جنگ ستارگان» به چند قدمی رکورد «آواتار» رسید!

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
این هفته همه از «جنگ ستارگان» گرفته تا بقیه فروش خوبی را تجربه کردند. فقط «هشت نفرت‌انگیز» تارانتینو کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد. زومجی در گزارش باکس‌آفیس این هفته خود نگاهی به آمار و ارقام فروش جدیدترین فیلم‌های در حال اکران هالیوودی انداخته و همچنین به معرفی فیلم‌های تازه اکران شده پرداخته است.
تبلیغات

اولین هفته‌ی سال ۲۰۱۶ که مصادف با سومین هفته‌ی اکران «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» می‌شود، در میان پردرآمدترین هفته‌های ماه ژانویه تاریخ در رده‌ی دوم قرار می‌گیرد. دوازده فیلم برتر جدول ۲۰۴.۶ میلیون دلار کسب کردند که فقط ۴ و نیم میلیون کمتر از بهترین هفته‌ی ژانویه است؛ همان هفته‌ای که در سال ۲۰۰۹ «آواتار» در حال پادشاهی در آن روزها بود. البته به نظر نمی‌رسد جیمز کامرون و فیلمش بیشتر از این بتوانند مغرور باقی بمانند، چون «نیرو برمی‌خیزد» با سرعت بالایی لحظه به لحظه در حال شکار تاج پادشاهی «آواتار» است. در واقع «نیرو برمی‌خیزد» فقط ۲۰ میلیون دیگر لازم دارد تا رکورد بهترین فروش خانگی تاریخ را از «آواتار» کش برود و آن را به فهرست بلند و بالای موفقیت‌های خودش اضافه کند. تمام اینها درحالی است که فیلم هم‌اکنون بیش از یک میلیارد و نیم در سرتاسر دنیا فروخته است. اما این هفته در باکس آفیس همه‌چیز به «جنگ ستارگان» خلاصه نمی‌شود. کوئنتین تارانتینو با آغاز اکران گسترده‌ی «هشت نفرت‌انگیز»اش سروصدای زیادی به پا کرده و عملکرد خوب «بابا اومده» و «خواهران» نیز نشان می‌دهد که مردم هوس کمدی هم کرده‌اند. و نهایتا انیمیشن ایست-حرکتی چارلی کافمن را داریم که در اکران محدودش خوش درخشیده است.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: «جنگ ستارگان» به چند قدمی رکورد «آواتار» رسید! به زومجی مراجعه کنید.

هشت نفرت‌انگیز

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات