آیفون 6c با نمایشگر ۴ اینچی همراه با اپل واچ 2 معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
آیفون 6c اپل احتمالا اولین آیفونی خواهد بود که در فصل بهار با نمایشگری ۴ اینچی معرفی می‌شود و طرفداران اپل را سوار بر ماشین زمان به دورانی می‌برد که گوشی‌های هوشمند ۴ اینچی مرسوم بودند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا تصاویر مفهومی و جدیدترین اطلاعات درباره آیفون جدید ۴ اینچی اپل را مرور کنیم.
تبلیغات

با توجه به شایعاتی که تاکنون شنیده‌ایم آیفون 6c اپل در رنگ‌های بسیار متنوع با طراحی فیزیکی مشابه ipod touch معرفی خواهد شد. در واقع اپل قصد دارد آیفون جدید با نمایشگر ۴ اینچی را به گوشه‌های گرد شده، سبک طراحی نزدیک به آیفون 6s و آیپاد و در رنگ‌های متنوع آیپاد و آیفون‌های جدید معرفی کند.

در گزارش اخیری که KGI منتشر کرده، پیش‌بینی شده که آیفون ۴ اینچی جدید اپل از پردازنده‌ A9، شانزده گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، NFC، سنسور تاچ‌ آیدی و ۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. این مشخصات سخت‌افزاری خوب زمانی که در یک دستگاه چهار اینچی با تعداد پیکسل‌های بسیار کمتر برای پردازش قرار می‌گیرد، آیفونی می‌سازد که شاید از تمام آیفون‌هایی که تاکنون ساخته شده نیز سریع‌تر باشد. بسیاری از خبرگزاری‌ها پیش‌بینی می‌کردند که اواخر سال قبل این آیفون معرفی می‌شود اما KGI شاید یکی از تنهاترین منابعی بود که بر روی معرفی آیفون 6c در شش ماهه ابتدایی اصرار داشت.

iphone 6c pink both 49232

گزارش‌هایی که از چین می‌رسد حاکی از این است که آیفون 6c دارای باتری با ظرفیت ۱۶۴۲ میلی‌آمپر است که در مقایسه با آیفون 5s ارتقا به حساب می‌آید اما به احتمال زیاد از ویژگی 3D Touch پشتیبانی نخواهد کرد. شاید دلیل اصلی که اپل آیفون 4 اینچی جدید را به تکنولوژی لمس سه بعدی مجهز نمی‌کند، برجسته کردن این ویژگی در پرچم‌دار خود آیفون 6s و آیفون 7 است. در هر حال خبر خوب این است که آیفون 6c به سنسور تاچ آیدی و NFC مجهز خواهد بود تا قابلیت پشتیبانی از Apple Pay را داشته باشد.

مارک گارمن به عنوان یکی از اشخصای که زیاد اطلاعات صحیح و تازه درباره محصولات و فعالیت‌های اپل منتشر کرده، گفته که اپل در ماه مارس ۲۰۱۶ نسل دوم اپل واچ را همراه با آیفون 6c معرفی خواهد کرد.

iphone 6c gold front copy dd7a4

با احتمال بسیار بالا آیفون 6c جدید اپل به عنوان جایگزین آیفون 5s مطرح است تا جای این آیفون قدیمی را در بین دستگاه‌های رده پایین‌تر و با نمایشگر کوچک اپل مال خود کند. هنوز مشخص نیست که اپل در چند نسخه مختلف از آیفون 6c پرده برداری خواهد کرد یا اینکه این دستگاه 4 اینچی چه مقدار قیمت خواهد داشت. در هر صورت با نزدیک شدن به زمان رونمایی این محصول به زودی اطلاعات و تصاویر بیشتری از این آیفون خواهیم دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات