هایر با سه تبلت اندرویدی و ویندوزی به CES آمد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
هایر در بازار محصولات صوتی و تصویری معروف است، اما این کمپانی در بازار تبلت‌ها چندان شناخته شده نیست. با این حال هایر در CES امسال یک تبلت اندرویدی و دو تبلت ویندوزی را معرفی کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هایر در CES 2016 یک تبلت اندرویدی و دو تبلت ویندوزی را معرفی کرده است. تبلت اول با نام HaierPad 971 به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است. این تبلت به پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و پشتیبانی از درگاه میکرو SD مجهز شده است. این تبلت که با نام مدل HaierPad 971 شناخته می‌شود، از وای-فای دو بانده به همراه بلوتوث ۴ و باتری ۷۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. هایر وعده داده که این تبلت ۸ ساعت کار روزمره را دوام می‌آورد.

این تبلت اندرویدی دارای یک صفحه نمایش ۹.۷ اینچ با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل از نوع IPS LCD است و متاسفانه از سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ بهره می‌برد. این تبلت قرار است امسال روانه‌‌ی بازار مصرف کننده شود.

هایر یک دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسل را در پشت این تبلت قرار داده است.

 تبلت دیگر با نام W203 از یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ با رزولوشن HD  بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این تبلت ویندوزی می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، پردازنده‌ی Z3735F اینتل با چهار هسته‌ی پردازشی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی بهره می‌برد و همچنین به لطف پشتیبانی از درگاه microSD می‌توان حافظه‌ی ذخیره سازی آن را تا ۶۴ گیگابایت دیگر افزایش داد.

این تبلت، یک خروجی micro HDMI، یک درگاه USB سایز کامل و یک قلم استایلوس برای یادداشت برداری و نقاشی دارد.

تبلت دیگر نیز به سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ مجهز شده که همچون W203 به ویندوز ۱۰ ارتقاء می‌یابد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۸ اینچ با رزولوشن HD است و از نظر سخت‌افزاری نیز مشابه برادر بزرگ‌تر خود، W203 است.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات