هشداردهنده‌ هوشمند دی-لینک اگر خانه آتش بگیرد پیامک می‌دهد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
زمانی که منزل نیستید، همیشه دل‌نگران هستید که مشکلی پیش نیاید! دی‌-لینک که بیشتر با تجهیزات شبکه شناخته می‌شود، در CES امسال از هشداردهنده‌ای رونمایی کرده که اگر خانه‌ی شما آتش بگیرد از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در  CES 2016 شاهد رونمایی از ابزارهای مختلفی هستیم که همگی تلاش می‌کنند تا به نوعی زندگی ما را ساده‌تر کنند، از کمربند یا کفش هوشمند گرفته تا هشدار دهنده‌ی آتش. دی‌-لینک امروز ابزار جدیدی را معرفی کرده که در صورت بروز آتش سوزی در منزل یا محل کار شما، مورد را از طریق پیامک به گوشی هوشمند، اطلاع رسانی می‌کند تا شما بتوانید سریعا اقدام کرده و در محل حاضر شوید.

دی-لینک این محصول را Smart Alarm Detecor نامیده و آن را با نام مدل DCH-S165 روانه‌ی بازار خواهد کرد. نکته‌ی عجیب در باره‌ی این دستگاه آن است که برخلاف سنسورهای مشابه، قادر به تشخیص دود یا دی‌اکسید کربن نیست و در عوض به صداهای هشدار گوشی می‌دهد و پس از تشخیص آن‌ها به شما پیامک می‌دهد.

این ابزار به برق شهر متصل می‌شود و قادر  است تا فاصله‌ی ۱۵ متری صدا را شنیده و تشخیص دهد. این محصول با قیمت ۶۰ دلار در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ وارد بازار می‌شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات