لنوو از لپ‌تاپ مخصوص بازی جدیدش رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
لنوو با معرفی لپ‌تاپ مخصوص بازی جدید IdeaPad Y900 در جریان CES 2016 قصد دارد توجه گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌ با دستگاه‌های قابل حمل را به سمت خودش جلب کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

علاقه‌مندان به بازی‌کردن با کامپیوتر بیشتر استفاده از کامپیوترهای رومیزی را ترجیح می‌دهند؛ چرا که این دستگاه‌ها را می‌توان با توجه به نیاز روز ارتقاء داد و همچنین سیستم خنک‌کننده‌ی بهتر آنها در عملکرد دستگاه نقش مفیدتری را بازی می‌کند. قطعات کامپیوتر رومیزی در مقایسه با لپ‌تاپ‌ها نیز ارزان‌تر هستند؛ ولی اگر شما دوست دارید تا در هر کجا که هستید بتوانید بازی کنید، لپ تاپ لنوو IdeaPad Y900 می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند

لپ تاپ IdeaPad Y900 لنوو برای گیمرها طراحی شده است. این دستگاه از یک صفحه‌ی نمایش ۱۷.۳ اینچی استفاده خواهد کرد که بنا به درخواست کاربر می‌توان رزولوشن را حتی تا کیفیت اولترا اچ دی بالا برد. در زیر بدنه‌ی این لپ تاپ، کاربر می‌تواند به سلیقه‌ی خودش سیستم مورد نیاز را تعیین کند. از گزینه‌های موجود می‌توان به پردازنده‌ی اینتل i7 و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 اشاره کرد. کارت گرافیکی این دستگاه نیز GeForce GTX980M خواهد بود که تا ۴ گیگابایت حافظه‌ی جانبی را برای کاربر به ارمغان می آورد. حافظه‌ی گرافیکی داخلی دستگاه نیز ۴ گیگابایت است.

این لپ‌تاپ لنوو از حافظه‌ی SSD استفاده خواهد کرد و در نسخه‌های مختلف تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت حافظه روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین بر روی این دستگاه دکمه‌ای طراحی شده است که با فشار دادن آن میتوان توان کارکردن پردازنده، گرافیک و رم دستگاه را ارتقاء داد. لپ تاپ IdeaPad Y900 با این مشخصات، ارزان به دست متقاضی نخواهد رسید و قیمت نسخه‌ی ارزان آن برابر با ۱۹۹۹ دلار است و انتظار میرود که از خرداد ۹۵ برای عرضه‌ی عمومی در دسترس قرارگیرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات