آلکاتل وان‌تاچ محصولات سری Pixi 4 را در CES 2016 رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگاه CES 2016 از فردا به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند، قرار است آلکاتل وان‌تاچ نیز در جریان این نمایشگاه از محصولات سری Pixi 4 رونمایی کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 آلکاتل وان‌تاچ با دست پر در نمایشگاه CES 2016 حاضر شده و قصد دارد از سری جدید محصولات خود موسوم به پیکسی ۴ رونمایی کند. این کمپانی قرار است دستگاه‌های پیکسی ۴ شامل دو گوشی هوشمند ۳.۵ و ۴.۵ اینچی، یک فبلت ۶ اینچی و یک تبلت ۷ اینچی را معرفی کند.

آلکاتل مدعی شده با اینکه محصولات سری پیکسی ۴ جزو دستگاه‌های پایین‌رده به شمار می‌روند ولی عملکردی فراتر از انتظار خواهند داشت و جزو محصولات با کیفیت این رده‌ی قیمتی به شمار می‌روند که تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارند. آلکاتل وان‌تاچ می‌گوید دستگاه‌های مورد نظر از نظر طراحی، کیفیت صدا، کیفیت دوربین و عمر باتری بسیار خوب هستند. این شرکت تلاش کرده تا سری پیکسی ۴ از بهترین طراحی و بهترین امکانات در بین دیگر محصولات پایین‌رده‌ی بازار برخوردار باشد. همچنین قرار است تبلت ویندوزی پیکسی ۳ آلکاتل وان‌تاچ مجهز به نمایشگر ۸ اینچ با پشتیبانی از ویندوز ۱۰ رونمایی شود.

pixi38 31bd2

آخرین محصولی که امروز توسط این برند معرفی می‌شود ساعت هوشمند CareTime برای کودکان است. شاید داشتن ساعت هوشمند برای کودکان کمی مضحک و عجیب باشد ولی نباید سرعت پیشرفت دنیای فعلی را فراموش کنیم. ساعت کِرتایم آلکاتل وان‌تاچ را می‌توان بهترین انتخاب برای بچه‌ها دانست که به کمک آن می‌توانید همیشه با آنها در ارتباط باشید.

carewatch 547cb

به لطف این ساعت والدین می‌توانند برای فرزندان خود پیام صوتی ارسال کنند. به علاوه امکان برقراری تماس نیز وجود دارد. همچنین کودکان می‌توانند به ۱۰ مخاطب از پیش تعریف شده‌ی خود پاسخ دهند و امکان برقراری تماس با ۵ شماره‌ی ثبت شده نیز وجود دارد. به این ترتیب والدین می‌توانند مطمئن باشند که فرزندان آنها نمی‌توانند با اشخاص ناشناس تماس بگیرند. ضمن اینکه یک GPS داخلی برای کِرواچ در نظر گرفته شده و والدین براساس آن می‌توانند فرزندان خود را مکان‌یابی کنند. امکان تنظیم محدوده‌ی ایمن نیز روی این ساعت وجود دارد که والدین به کمک اپلیکیشن مورد نظر می‌توانند از خروج کودک خود از این منطقه با خبر شوند.

به زودی محصولات سری Pixi 4 آلکاتل وان‌تاچ در کنار تبلت ۸ اینچی پیکسی ۳ و ساعت هوشمند CareTime رونمایی می‌شود تا ببینیم حاصل تلاش جدید این کمپانی چگونه از آب در آمده است.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات