لنوو از پروژکتور جیبی تینک‌پد رونمایی کرد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
لنوو در خلال نمایشگاه CES 2016 از پروژکتور جیبی خود با نام تینک‌پد رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این پروژکتور قابل حمل با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید به ارایه‌ی مبحثی برای گروهی از افراد بپردازید اما نمایشگر لپ‌تاپ شما به اندازه‌ی کافی بزرگ نیست. در این شرایط پروژکتور‌‌های کوچک و قابل حمل بسیار کاربردی خواهند بود و نیاز‌های شما را رفع خواهند کرد.

برای آن دسته از افراد که نیازمند چنین دستگاهی هستند، لنوو پروژکتور جیبی تینک‌پد استک موبایل را معرفی کرد. این دستگاه را می‌توانید به راحتی در جیب و یا کیف خود قرار دهید. پروژکتور تینک‌پد لنوو روشنایی برابر با ۱۵۰ لومیننس را دارد از رزولوشن 720P پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از اتصالات بی‌سیمی مانند میراکست و ایرپلی نیز پشتیبانی می‌کند تا با موبایل و تبلت خود نیز امکان ارایه را داشته باشید. باتری داخلی این پروژکتور حداکثر تا ۲ ساعت توانایی شارژدهی را خواهد داشت. هم‌چنین اسپیکر داخلی یک وات این پروژکتور توانایی پخش صدا را برای محیط‌های کوچک دارد. 

یکی از قابلیت‌های این پروژکتور پشتیبانی آن از تکنولوژی استک (Stack) لنوو است تا به راحتی قادر باشید با قرار دادن پروژکتور بر روی سایر محصولات بین آن‌ها اتصال لازم را برقرار کنید؛ مانند ایستگاه‌های شارژ و هارد دیسک‌های بی‌سیم. پروژکتور جیبی لنوو از ماه آوریل با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات