ایسر گوشی ویندوزی Liquid Jade Primo را معرفی کرد: نمایشگر 1080p و پردازنده‌ Snapdragon 808

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
ایسر یک گوشی ویندوزی با نام Liquid Jade Primo را به نمایشگاه CES امسال آورده است. این گوشی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در کنار سخت‌افزار قدرتمند بهره می‌برد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ایسر جزو معدود شرکت‌هایی است که با توجه به سهم بازار بسیار کم گوشی‌های ویندوزی، نسبت به ساخت و ارا‌ئه‌ی موبایل با این سیستم‌عامل اقدام کرده است. این کمپانی در نمایشگاه CES 2016 گوشی هوشمند Liquid Jade Primo را به همراه ویندوز ۱۰ معرفی کرده است.

پرچمدار جدید ایسر از صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از نوع AMOLED بهره می‌برد که با شیشه‌ی گوریلا گلس پوشیده شده است. این نمایشگر از ۱۰۰ درصد طیف رنگی NTSC پشتیبانی می‌کند و زاویه‌ی دید آن نیز ۱۷۶ درجه است.

گوشی هوشمند جدید ایسر از پردازنده‌ی Snapdragon 808، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابیت، پشتیبانی از اتصال LTE نوع Cat 6 و همچنین وای-فای با استاندارد 802.11ac بهره می‌برد.

ایسر باور دارد که گوشی پرچمدار این شرکت عکس‌های عالی می‌گیرد چرا که این گوشی به سنسور ۲۱ مگاپیکسلی به همراه لنز با f/2.2 مجهز شده و یک فلاش دوگانه‌ی LED نیز برای عکاسی در محیط‌های کم نور برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی قادر به فیلم برداری 4K بوده و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی آن هم قرار است عکس‌های خودعکس (سلفی) قابل قبولی بگیرد.

acer liquid jade primo 2

گوشی جدید ایسر از قابلیت Continuum نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید در آن عملکرد مشابه کامپیوترهای دسکتاپ را تجربه کنید. از طریق داک Continuum می‌توان ماوس و صفحه کلید را به گوشی متصل کرد و تصویر سیستم‌عامل ویندوز را بر روی نمایشگرهای بزرگ مشاهده کرد.

قیمت این محصول هنوز اعلام نشده و قرار است از ماه مارچ روانه‌ی بازارهای مختلف شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات