سامسونگ حافظه‌ی SSD جدید خود را با ظرفیت ۲ ترابایت در CES 2016 رونمایی کرد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در ادامه‌ی معرفی حافظه‌های SSD قابل حمل خود، در CES 2016 نیز نسل جدید این سری از محصولات خود را معرفی کرده است. نسل جدید حافظه‌ی SSD قابل حمل سامسونگ دارای ۲ ترابایت حافظه است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 نسل جدید حافظه‌ی SSD قابل حمل خود را معرفی کرد. این محصول دارای ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی بوده و Portable SSD T3 نام دارد. سامسونگ در این محصول از حافظه‌های vertical NAND یا همان V-NAND بهره برده که قادر است اطلاعات را با سرعت ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه خوانده و روی حافظه بنویسد. با وجود اینکه این حافظه در مقایسه با T1 یا همان نسل پیش کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر شده، اما همچنان می‌توان به راحتی آن را در جیب قرار داده و با خود حمل کرد. بزرگ‌ترین تغییر در این حافظه‌ی جانبی را باید همان افزایش ظرفیت خواند. علاوه بر نسخه‌ی ۲ ترابایتی می‌توان این حافظه را در ظرفیت‌های ۲۵۰، ۵۰۰، یک و دو ترابایتی خریداری کرد.

حافظه‌ی SSD ضد شوک سامسونگ از اینترفیس‌های ارتباطی نظیر USB 3.1 و USB نسخه‌ی C به همراه USB 2.0 بهره می‌برد که از این‌رو می‌توان حافظه را در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی مورد استفاده قرار داد. در صورتی که امنیت فاکتوری مهم برای شما است، می‌توانید با استفاده از رمزنگاری AES-256 اطلاعات خود را روی این حافظه از دستبرد دیگران محافظت کنید. سامسونگ اپلیکیشن اندرویدی این حافظه را نیز منتشر کرده که می‌توان با استفاده از آن رمز عبور را تغییر داده و میزان حافظه‌ی باقی مانده را مشاهده کرد. سامسونگ این محصول را از ماه آینده‌ی میلادی در کشور‌های چین، آمریکا، اروپا و کره پیش از سایر بازار‌ها عرضه خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول ارائه نشده است.

البته نباید انتظار داشت تا این محصول قیمت زیاد پایینی داشته باشد؛ این موضوع در مورد حافظه‌های با ظرفیت بالا بیشتر صدق می‌کند. سامسونگ نسل پیشین این حافظه را با ظرفیت یک ترابایتی به قیمت ۶۰۰ دلار به فروش می‌رساند.

لینک دانلود

نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات