کاهش حافظه وان درایو از ۱۵ به ۵ گیگابایت؛ مهلت محدود برای نگه داشتن ۱۵ گیگابایت

یک‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در تصمیمی عجیب امروز اعلام کرد که در حال کاهش مقدار حافظه‌ی ذخیره‌‌سازی سرویس ابری OneDrive است. ردموندی‌ها همچنین حافظه‌ی نامحدود آفیس 365 را هم دیگر برای کاربران خود ارائه نمی‌دهند. اما هنوز برای آن‌هایی که به ۱۵ گیگابایت حافظه ابری نیاز دارند، شانس باقی است؛ با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

مایکروسافت پس از اینکه از تصمیم خود برای کم کردن حافظه‌ی ذخیره‌سازی ابری از ۱۵ به ۵ گیگابایت خبر داد، بسیاری از کاربران سرویس ابری وان‌درایو از این کمپانی بخاطر گرفتن این تصمیم انتقاد کردند. حالا که غول نرم‌افزاری دنیا با سیلی از انتقاد‌ها رو به رو شده، فرصتی به کاربران قدیمی داده تا هنوز همان ۱۵ گیگابایت را در اختیار بگیرند:

اگر هنوز دوست دارید آن ۱۵ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ابری را داشته باشید، تا آخر امروز وقت دارید تا به آدرسی که مایکروسافت اعلام کرده سر بزنید و از ردموندی‌ها بخواهید این مقدار حافظه را هنوز در اختیار شما قرار دهند.

تا انتهای امشب برای دریافت این مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی رایگان مهلت دارید؛ چرا که بعد از امروز مایکروسافت تنها ۵ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی رایگان وان درایو در اختیار کاربران خود می‌گذارد. به این آدرس مراجعه کنید و ۱۵ گیگابایت حافظه‌ی ابری خود در حساب مایکروسافت را همچنان حفظ کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات