گوگل مبلغ پاداش پرداخت شده در ازای انتقال مالکیت دامنه‌ Google.com به کمپانی در سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته خبری منتشر شد که حکایت از خرید دامنه‌ی Google.com توسط یکی از کارمندان این شرکت داشت. هرچند این کارمند تنها یک دقیقه مالکیت این دامنه را تجربه کرد، اما گوگل با دست و دلبازی پاداش خوبی را برای کارمندش در نظر گرفت که حال مبلغ آن منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سال گذشته یکی از کارمندان گوگل پس از آنکه متوجه شد دامنه‌ی گوگل توسط این کمپانی تمدید نشده، اقدام به خرید آن کرد. این کارمند هندی الاصل، سانمای ود نام دارد که تنها یک دقیقه این دامنه را پس از خرید در اختیار داشت و پس از آن دامنه‌ی Google.com را در اختیار کمپانی قرار داد. گوگل نیز به پاس تشکر از این کارمند، مبلغی را به وی پرداخت کرد که حال جزئیات آن منتشر شده است.

همانطور که اشاره کردیم، تا به امروز مبلغ این پاداش مشخص نشده بود. سانمای ود نیز در زمان وقوع این موضوع تنها به این موضوع که پاداش دریافتی بیش از ۱۰٫۰۰۰ دلار است، بسنده کرده بود. حال گوگل با انتشار گزارش پاداش‌های Security Rewards خود در سال ۲۰۱۵، از مبلغ پرداخت شده برای سانمای نیز رونمایی کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده سانمای ود در مرحله‌ی اول ۶۰۰۶.۱۳ دلار پاداش دریافت کرده که این مبلغ را مستقیما در اختیار یک بنگاه خیریه در هندوستان قرار داده است. گوگل پس از آنکه از موضوع انتقال این پول به یک بنگاه خیریه آگاه شده، مبلغ پاداش را به دوبرابر افزایش داده و در مجموع ۱۲۰۱۲.۲۶ دلار به سانمای پرداخته کرده که وی نیز مجددا بخش دوم را نیز به بنگاه خیریه پرداخت کرده است.

همانطور که اشاره کردیم این کارمند در مجموع بیش از ۱۲۰۱۲.۲۶ دلار دریافت کرده که همه‌ی آن را در اختیار بنگاه خیریه The Art of Living India قرار داده است. این بنگاه خیریه در حوزه‌ی ایجاد امکان تحصیل در مناطق محروم هندوستان فعالیت می‌کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات