مایکروسافت دامنه Surfacephone.com را ثبت کرد

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت همواره شایعاتی در مورد تولید گوشی هوشمندی با عناون سرفیس فون مطرح می‌شد. این موضوع در ماه‌های اخیر بیش از پیش به گوش رسیده است؛ هرچند مایکروسافت تا امروز اظهار نظر صریحی در این خصوص ارائه نکرده است. حال ردموندی‌ها در حال ثبت دامنه‌های مرتبط با سرفیس فون هستند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در ماه‌های اخیر شایعات در خصوص احتمال عرضه‌ی گوشی‌هوشمند با عنوان سرفیس فون توسط مایکروسافت بسیار افزایش یافته است. ردموندی‌ها اظهار نظر روشنی در این باره نکرده‌اند؛ حال آنکه اخبار منتشر شده حکایت از این دارند که این کمپانی دامنه‌های مرتبط با سرفیس فون را به ثبت رسانده است. انتشار پستی در Reddit نشان از این دارد که مایکروسافت درصدد خرید دامنه‌های مرتبط با سرفیس فون بوده و این آدرس‌ها را نیز به سایت خود انتقال می‌دهد. البته نمی‌توان به قطع اعلام کرد که این موضوع نشان‌دهنده‌ی تولید سرفیس فون توسط مایکروسافت است؛ هرچند می‌توان این موضوع را به عنوان شاهدی برای شایعات اخیر مطرح شده در نظر گرفت.

علاوه بر دامنه‌های سرفیس فون، مایکروسافت دامنه‌های دیگری را نیز در رابطه با سرفیس تصاحب کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به Surfacelaptop.com و Surfacecar.com اشاره کرد که ترافیک هر دو دامنه به وب‌سایت سرفیس انتقال داده می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد ردموندی‌ها به سرفیس بوک راضی نبوده و درصدد گسترش محصولات خود هستند. همچنین باید دامنه‌ی مرتبط با خودرو نیز اشاره کرد.

در کنار گمانه زنی در خصوص محصولات احتمالی که تحت این برند‌ها تولید خواهند شد، باید به این موضوع اشاره کرد که مایکروسافت برند سرفیس را به عنوان یک نام سخت‌افزاری برای خود برگزیده است. پانوس پانای، مدیر بخش سرفیس در مایکروسافت، چندی پیش از سیاست در پیش گرفتن یک الگوی ثابت طراحی در تمام محصولات مایکروسافت سخن گفته بود. در صورتی که شایعات در مورد سرفیس فون به واقعیت تبدیل شوند، در این صورت شاهد معرفی این گوشی هوشمند در پایان سال جاری میلادی خواهیم بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات