شرکت SoftBank فروشگاهی با اداره کامل ربات ها برپا می کند

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
آینده ای که در آن ربات‌ها شغل‌ها را بدست بگیرند هر روز نزدیک‌تر می‌شود. شرکت ژاپنی Softbank امروز خبر از ساخت فروشگاهی داد که قرار است تمام کارکنان آن را ربات‌ها تشکیل دهند. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

شرکت ژاپنی SoftBank اعلام کرده که در فروشگاه آینده‌اش هیچ انسانی سمتی برعهده نخواهد داشت و این فروشگاه کاملا توسط ربات‌ها اداره خواهد شد. این فروشگاه سه ربات اصلی دارد؛ یکی از ربات‌های کارمند، برگه‌ی ثبت نام را به شما تحویل می‌دهد و در مورد شرایط ثبت نام گوشی در اپراتور‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان می‌گذارد. ربات دوم مدیر فروشگاه است و ربات سوم هم وظیفه‌ی دادن اطلاعات و نگه داشتن شما در فروشگاه را برعهده دارد.

paper ad6b6

دادن اختیار کامل به ربات‌ها برای اداره‌ی یک فروشگاه، کاری غیر قابل باور و جدید است که تاکنون در هیچ جای دیگری اجرا نشده است. این فروشگاه کار خود را در اواخر ماه مارس شروع خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه‌هایی که منتشر شده، ربات نوع Paper ژاپن قرار است اداره‌ی این فروشگاه را بر عهده داشته و مسیر، راهنمایی‌های لازم و توصیه‌هایی به بازدیدکنندگان داشته باشند. تجربه‌ی اداره‌ی یک فروشگاه بدست ربات‌ها بسیار تازه و جالب است و گزارش‌های آینده درباره‌ی چگونگی پیش رفتن آن را به شما اطلاع خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات