تماشا کنید: مایکروسافت شیوه کار با ویژگی کانتینیوم را آموزش می‌ دهد

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تاکنون برای‌تان پیش آمده که بخواهید گوشی هوشمندی داشته باشید که به جای کامپیوتر شخصی شما هم کار کند؟ مایکروسافت در آخرین ویدیوی تبلیغاتی که برای ویژگی Continuum و لومیا ۹۵۰ منتشر شده، نشان می‌دهد که چگونه یک گوشی می‌تواند شبیه به یک کامپیوتر کار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ویدیوی زیر با نگاهی نزدیک به لومیا ۹۵۰ شروع و بعد از آن داک دیسپلی مایکروسافت نشان داده می‌شود. در ادامه ویندوز ۱۰ روی یک نمایشگر بزرگ دیده می‌شود که می‌توان با برنامه‌هایی مانند ورد و اکسل کار کرد.

ویدیو زیر از شیوه کار ویژگی کانتینیوم را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

مایکروسافت قصد دارد به وضوح نشان دهد که چگونه با یک دیسپلی داک، نمایشگر خارجی، کیبورد، ماوس و اپلیکیشن‌های آفیس می‌توان یک محیط بهینه شده بر روی یک نمایشگر بسیار بزرگ‌تر از یک گوشی هوشمند داشت.

جملاتی که مایکروسافت روی صفحه نشان می‌دهد هم شعاری تبلیغاتی برای برجسته کردن این قابلیت را نشان می‌دهند: «شما آزادی انجام کار خود را در هرجایی با سیستم دسکتاپی بدست می‌آورید که انگار تجربه‌ی استفاده درون یک گوشی را منتقل می‌کند.»

اگر یک گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ دارید، با خرید Display Dock می‌توانید تجربه‌ی استفاده از گوشی خود را خیلی راحت روی یک نمایشگر بزرگ داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات