تصاویری از گوشی Find 9 اوپو فاش شد

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اوپو که به تازگی اعلام کرده بیش از ۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۵ به فروش رسانده و توانسته راه خود را به لیست ۱۰ تولید کننده‌ی برتر گوشی‌ هوشمند باز کند، قصد دارد به زودی پرچمدار جدید خود با نام فایند ۹ را معرفی کند و حالا شاهد فاش شدن تصاویری منتسب به این گوشی هستیم.
تبلیغات

 ظاهرا اوپو در حال کار روی گوشی جدید پرچمدار خود با نام فایند ۹ است. این شرکت که با فروش ۵۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۵ در بین ۱۰ تولید کننده‌ی برتر گوشی‌های موبایل جایی برای خود دست و پا کرده می‌خواهد با معرفی پرچمداری قدرتمند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

به تازگی گوشی فایند ۹ این شرکت تاییدیه‌های مورد نیاز را در اندونزی دریافت کرده و حالا شاهد فاش شدن تصاویری منتسب به آن هستیم. پرچمدار جدید اوپو دارای بدنه‌ای تمام فلزی و البته باریک خواهد بود.

3293c19039dac9d 2e6af

همان طور که مشاهده می‌کنید، دوربین گوشی کمی برآمدگی دارد و در زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۹ اینچی 2K، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد. از سایر مشخصات فنی این گوشی اطلاعات بیشتری در دست نیست.

نظر شما در خصوص اوپو فایند ۹ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات