مایکروسافت رقیب اپلیکیشن News اپل را برای iOS معرفی کرد

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
پروژه Microsoft Garage با وظیفه ساخت و انتشار اپلیکیشن‌ها برای سیستم عامل‌‌های مختلف، امروز برنامه جدیدی با نام News Pro برای پلتفرم iOS منتشر کرده است. مایکروسافت سعی می‌کند در پلتفرم اپل با اپلیکیشن‌های این شرکت به رقابت بپردازد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن دیگری از مایکروسافت برای پلتفرم iOS با نام News Pro منتشر شد. این اپلیکیشن خبر‌خوان بسیار شبیه به برنامه News اپل در iOS و فلیپ‌بورد است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید با حساب‌های فیسبوک یا لینکداین خود وارد شوید و موضوعات مورد علاقه خود را در بین موضوعاتی مانند تکنولوژی، طراحی، مالی و کسب و کار انتخاب کنید.

در اپلیکیشن News Pro، بخش ویژه‌ای وجود دارد که لیستی از داستان‌ها و خبر‌های ویژه به نمایش درآمده و بخش دیگری با نام Explore قرار داده شده تا موضوعات مهم بر اساس صنعت، سازمان‌ها، مهارت‌ها و محصولات را جستجو کنید.

مایکروسافت با دریافت دسترسی به حساب فیسبوک یا لینکداین شما تلاش می‌کند تا موضوع‌‌های مورد علاقه شما را پیدا کند و برحسب آن‌ها مقالات و داستان‌های مختلف را برای مطالعه در اختیار شما قرار دهد. البته ممکن است توجه زیاد به کشش‌های شما در شبکه‌های اجتماعی خیلی در این برنامه خبر خوان جواب ندهد و این برنامه گاهی اوقات موضوعاتی را به شما پیشنهاد می‌دهد که هیچ علاقه‌ای به آن‌ها ندارید و صرفا از فید شما در شبکه‌های اجتماعی الگو گرفته شده است.

نکته جالب درباره این برنامه این است که مایکروسافت از همین الان اعلام کرده کاربران سیستم عامل اندروید و ویندوز ۱۰ موبایل برنامه News Pro را تجربه نخواهند کرد. اگر یکی از کاربران آیفون هستید می‌توانید هم‌اکنون این برنامه را تجربه کنید و با ما به اشتراک بگذارید. اگر هم از کاربران هر پلتفرم دیگری غیر از iOS هستید، می‌توانید نسخه تحت وب این برنامه را در این آدرس امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات