زوم‌اپ: پخش شناور فایل های ویدیویی با Lua Player

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
Lua Player اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که توسط آن می‌توانید پلیری قدرتمند برای پخش فایل‌های ویدیویی در اختیار داشته باشید که از نمایش شناور ویدیو نیز پشتیبانی می‌کند. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

این روزها با بزرگتر شدن صفحه‌نمایش‌های موبایل، استفاده‌ی همزمان از دو اپلیکیشن ممکن شده است به طوری که می‌توانید برای مثال در نیمی از صفحه‌نمایش یک موسیقی یا ویدیو را پخش کنید و در نیمی دیگر به چت کردن با دوستان خود بپردازید. Lua Player اپلیکیشنی قدرتمند برای پخش فایل‌های ویدیویی شما است که از امکان پخش به صورت پنجره‌ی شناور نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید توسط آن، ویدیوی در حال پخش خود را به صورت پنجره‌ای کوچک و شناور، در تمام بخش‌های گوشی به همراه داشته باشید. یکی از جالب‌ترین استفاده‌هایی که می‌توان از این ویژگی کرد، پخش کارتون و انیمیشن در این پنجره‌ی شناور برای کودکان است تا همزمان با آنکه در پس زمینه کار اصلی خود را مانند وب گردی یا گفتگوی متنی انجام می‌دهید، فرزند خود را نیز سرگرم نگه دارید.

lua player2 5cdc0

Lua Player به صورت مستقل و تمام‌صفحه نیز قابل استفاده خواهد بود و پشتیبانی از تمام فرمت‌های رایج تصویری، و همچنین زیرنویس‌های SRT و Sub/idx آن را به یکی از پلیرهای مدعی تبدیل کرده که توجه بسیاری از کاربران را نیز به خود جلب کرده است. علاقه‌مندان به مبحث شخصی‌سازی نیز می‌توانند با تغییر رنگ پنجره‌ی شناور این پلیر، ظاهر آن را هر طور که مایلند تغییر دهند. پشتیبانی از پخش روان فایل‌های HD و FULL HD و همچنین قابلیت ثبت اسکرین شات از ویدیوی در حال نمایش از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات