زومجی: ۱۵ قابلیت و ترفند جالب کنسول پلی‌استیشن 4 که باید امتحان کنید

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه سه سال از عرضه‌ی کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 می‌گذرد، اما این دستگاه هنوز قابلیت‌هایی دراختیار دارد که بسیاری از دارندگانش از آن‌ها بی اطلاع هستند. زومجی در قالب مقاله‌ای، ۱۵ قابلیت و ترفند جالب کنسول پلی‌استیشن 4 را معرفی کرده است.
تبلیغات

در زمان کنسول‌های خانگی قدیمی‌تر مثل اولین کنسول پلی ‌استیشن یا ایکس ‌باکس، این وسیله‌ها صرفا ابزاری برای بازی بودند و هیچ کار دیگری نمی‌شد با آن‌ها انجام داد. ولی با مرور زمان کنسول‌های بازی هم تغییرات بسیاری داشتند و با وجود اینکه هنوز هم اولویت اصلی آن‌ها انجام بازی‌های ویدیویی بدون هیچ دغدغه‌ای است، ولی در این بین شامل برخی ویژگی‌های جالب و لذت‌بخش دیگر هم هستند که آن‌ها را نسبت به نسل‌های پیشین خود پیشرفته‌تر می‌کند.

دغدغه اصلی سونی پس از معرفی کنسول بازی پلی ‌استیشن 4، تدارک دیدن دامنه وسیعی از بازی‌های مختلف برای آن بود تا این کنسول در هیچ زمینه‌ یا سبکی ازلحاظ بازی کم نداشته باشد. ولی درکنار این ویژگی، کنسول پلی‌استیشن 4 چندین قابلیت جالب هم دارد که شاید خیلی از کاربران آن تا امروز با آن‌ها آشنا نشده باشند. در ادامه ۱۵ مورد از این قابلیت‌ها و ترفند‌ها را معرفی خواهیم کرد:

برای مشاهده کامل مطلب ۱۵ قابلیت و ترفند جالب کنسول پلی‌استیشن 4 که باید امتحان کنید به زومجی مراجعه کنید.

پلی‌استیشن 4

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات