ویوو XPlay 5S احتمالا با حافظه رم ۶ گیگابایتی عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Vivo که مدتی است در بازار موبایل دنیا حضور پررنگی ندارد، ظاهرا روی گوشی هوشمند جدیدی کار می‌کند. این گوشی که با نام 6s پلاس عرضه خواهد شد، روز گذشته تاییدیه TENAA (معادل چینی FCC) را دریافت کرد. به‌نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند سخت‌افزار قدرتمندی خواهد داشت.
تبلیغات

بر اساس اطلاعاتی که درباره‌‌ی محصول جدید شرکت ویوو منتشر شده، ظاهرا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و در بخش پشتی آن شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهیم بود. یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز نیز قدرت مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کند. با وجود این مشخصات ویوو ۶s پلاس محصول جالبی خواهد بود اما به‌نظر می‌رسد که ویوو در نظر دارد گوشی هوشمند قدرتمندتری را نیز روانه بازار کند.

بر اساس گزارشی که Pan Jiutang، تحلیل‌گر چینی منتشر کرده است، ویوو XPlay 5S به‌احتمال زیاد با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. فعلا معلوم نیست که ویوو چه زمانی این دستگاه را معرفی می‌کند و این تحلیلگر نیز دوره زمانی خاصی را برای آن گزارش نداده است. ویوو XPlay 5S نسخه جدیدی از محصول موفق این شرکت به‌نام XPlay 3S خواهد بود که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. این گوشی هم در زمان خود سخت‌افزار بسیار قدرتمندی داشت و از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱ در کنار نمایشگر ۶ اینچی با وضوح QHD و البته ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

انتظار می‌رود XPlay 5S پرچم‌دار جدید این شرکت باشد و بنابر اطلاعات منتشر شده دارای ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود و بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. البته به نظر می‌رسد سایر مشخصات این گوشی شباهت زیادی به نسخه قبلی خواهد داشت. در این محصول نیز شاهد نمایشگر ۶ اینچی با وضوح QHD خواهیم بود و نسخه لالی‌پاپ (۵.۱) یا مارشمالو (۶.۰) از اندروید نیز به‌صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب می‌شود. رابط کاربری سفارشی ویوو نیز به‌جای پوسته اندروید قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که ویوو XPlay 5S در طول سال جاری معرفی شود ولی فعلا زمان دقیق آن مشخص نیست و باید برای آشنایی بیشتر با این محصول تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم.

منبع androidheadlines

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات