آیا اعضای جدیدی از سری گلکسی تب E در راه هستند؟

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشات منتشر شده، سامسونگ در تلاش است تا به‌زودی اعضای جدیدی از سری گلکسی تب E را معرفی کند که یکی از آن‌ها صفحه‌نمایشی ۷ اینچی خواهد داشت. سال گذشته این شرکت دو نسخه از گلکسی تب E را روانه بازار کرد که یکی از آن‌ها از نمایشگر ۹.۶ اینچی بهره می‌برد و دیگری نمایشگری ۸ اینچی داشت.
تبلیغات

بنا بر اطلاعاتی که در توییتر منتشر شده است، انتظار داریم که امسال شاهد عرضه‌ی گلکسی تب E 7.0، گلکسی تب E Lite و گلکسی تب E Kids باشیم. البته گلکسی تب E 7.0 دارای دو نسخه خواهد بود که نمونه‌ی وای‌فای آن شماره مدل SM-T280 را خواهد داشت و نمونه 4G LTE دارای شماره مدل SM-T285 خواهد بود. اما انتظار می‌رود که هر دو نسخه دارای نمایشگر ۷ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل باشند و از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز بهره ببرند. این محصول دارای ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود که با این اوصاف همانند سال گذشته با تبلت‌های میان‌رده رو به رو خواهیم بود. خوشبختانه هر دو نسخه نیز از اندروید مارشمالو (۶.۰) استفاده خواهند کرد.

فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص گلکسی تب E Lite و گلکسی تب E Kids منتشر شده است، اما احتمال می‌رود که مشخصات مشابهی با نسخه‌ی اصلی داشته باشند. گلکسی تب E Kids نیز به‌احتمال زیاد با کاور محافظ عرضه خواهد شد و در کنار آن برخی اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده برای کودکان را نیز به‌همراه خواهد داشت (همانند گلکسی تب 3 Kids که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد). 

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات