آمازون در حال مذاکره برای جایگزینی سرویس های گوگل در گوشی های هوشمند است

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
فروشگاه فروش اپلیکیشن یکی از زمینه‌های رقابت آمازون با گوگل است که حالا آمازون سعی می‌کند «آمازون سرویس» را جایگزین «گوگل سرویس» در گوشی‌های موبایل اندرویدی کند. در ادامه با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

گوگل و آمازون در بخش‌های مختلفی رقیب مستقیم یکدیگر شناخته می‌شوند. با اینکه گوگل از داشتن موتور جستجو و آمازون از خرده فروشی به این مرحله از رشد رسیده‌اند اما اکنون که دو کمپانی قدرتمند شده‌اند، در پروژه‌ها و بخش‌های مختلف و مهمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. یکی از این زمینه‌های مهم گوشی‌های موبایل است.

امروز گزارشی منتشر شده که آمازون در حال صحبت با برخی از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند برای نصب پیش‌فرض "Amazon Services" از همان مرحله کارخانه‌ای است. آمازون سعی می‌کند شبیه به تبلت‌های کیندل فایر اپلیکیشن فروشگاه خود را در اختیار کاربران قرار دهد. 

آمازون در حال حاضر هم سعی می‌کند فروشگاه خود را بر روی برخی دستگاه‌های برگزیده اندرویدی نصب کند اما قصد دارد با نصب آمازون سرویس تجربه‌ی آمازونی یکپارچه‌تری برای مخاطبان اندرویدی فراهم کند. 

تاکنون هیچ شایعه‌ای در این مورد تایید نشده، اما حداقل اکنون می‌دانیم که آمازون سعی می‌کند مبارزه با گوگل را به مرحله بسیار عمیق‌تری برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات