ایسر در حال توسعه نسخه اندروید Jade Primo است

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش کمپانی ایسر اسمارت‌فون ویندوزی جدید خود را با نام Jade Primo معرفی کرد که فعلا روانه بازار نشده است و مدتی قبل تنها در اروپا پیش‌فروش شد. حال به‌نظر می‌رسد این کمپانی تایوانی در تلاش است تا در کنار نسخه‌ی ویندوزی، یک ورژن اندرویدی از این محصول نیز روانه بازار سازد.
تبلیغات

محصول جدید ایسر S58A نام دارد و اخیرا در وب‌سایت Geekbench دیده شده و بر این اساس محصول مذکور یک اسمارت‌فون اندرویدی خواهد بود. اگر به‌خاطر داشته باشید نسخه‌ی قبلی این محصول ایسر S58 نام داشت و حال ایسر S58A نشان از تغییر سیستم‌عامل دارد و گویا در این نسخه شاهد ویندوز ۱۰ نخواهیم بود. اطلاعات Geekbench نشان می‌دهد که این محصول از اندروید مارشمالو (۶.۰) استفاده خواهد کرد و از سایر مشخصات آن می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد و تمام این مشخصات با نسخه‌ی ویندوزی Jade Primo یکسان هستند.

شاید دلیل تاخیر در عرضه‌ی نسخه‌ی ویندوز ۱۰ از ایسر Jade Primo نیز توسعه نسخه‌ی اندرویدی آن توسط ایسر بوده است. اما بر اساس شایعات انتظار می‌رود که ایسر، Jade Primo با سیستم‌عامل اندروید را در کنفرانس جهانی موبایل ( MWC 2016) که ماه آینده برگزار خواهد شد معرفی کند.

باید توجه داشت که فعلا هیچ‌کدام از این اطلاعات تایید نشده‌اند و باید تا زمانی معرفی رسمی این محصول یا رد تمام شایعات منتظر ماند.

منبع gsmarena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات