زوم‌اپ: سرانجام نسخه ی اندرویدی اپلیکیشن Kickstarter منتشر شد

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام نسخه‌ی رسمی اپلیکیشن Kickstarter برای پلتفرم اندروید منتشر شد و می‌توانید از طریق این برنامه پروژهای مورد نظر را در این وب سایت بزرگ، ثبت یا دنبال کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به نقل از ویکی پدیا، Kickstarter وب‌سایتی برای کمک به پروژه‌های خلاق در زندگی بشر است که از استارت‌آپ‌هایی با ایده‌های نوین و خلاقانه استقبال می‌کند و در حال حاضر بیش از ۵۰,۰۰۰ پروژه‌ی خلاقانه را تامین مالی کرده است. این وب‌سایت در ابتدا با ایده‌ای ساده تاسیس شد و به طور چشمگیری مورد توجه کاربران مختلف قرار گرفت. توسط این وب‌سایت می‌توانید ایده‌های خلاقانه‌ی خود را ثبت کنید و برای آنها به دنبال جذب سرمایه باشید. بازدیدکنندگان عادی یا سرمایه‌گذارهای بزرگ در صورتی که از ایده‌ی شما خوششان بیاید، مبلغ دلخواهی را برای آن سرمایه‌گذاری و به نوعی آن را از شما پیش‌خرید می‌کنند. نکته‌ی جالب در این موضوع حفظ حقوق معنوی شما است؛ به این معنا که Kickstarter یک محل رسمی برای ثبت ایده‌ها به حساب می‌آید و در صورتی که ایده‌ای را در آن ثبت کنید، استفاده از آن برای دیگران غیرممکن خواهد شد.

kickst 2a102

این وب‌سایت بزرگ تاکنون صاحب اپلیکیشنی برای پلتفرم آی او اس بود که از طریق آن می‌توانستید به ثبت یا دنبال کردن ایده‌ها و پروژه‌های موجود بپردازید. سرانجام و بعد از مدت نسبتا زیادی انتظار، نسخه‌ی اندرویدی Kickstarter نیز به تازگی منتشر شده و به طور رسمی به پلی استور گوگل اضافه شده است. اگر شما هم به این وب‌سایت و پروژه‌های فوق‌العاده جذابی که از آن بیرون می‌آید علاقه‌مندید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر، به دانلود آن بپردازید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات