زوم‌اپ: ثبت تاریخ و ساعت روی عکس ها با Camera Timestamp

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
Camera Timestamp اپلیکیشنی برای عکس‌برداری در گوشی‌های اندروید است که وجه تمایز آن با همتایان خود، ثبت تاریخ و ساعت ثبت عکس روی تصاویر است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

افراد عادی شاید استفاده‌ی چندانی از دوربین موبایل خود نداشته باشند، اما اگر از علاقه‌مندان به عکاسی و به اصطلاح سلفی باز باشید، احتمالا می‌دانید که با تعداد بسیار زیادی عکس سر و کار خواهید داشت. هرچه تعداد این عکس‌ها بیشتر، و زمانی که آن‌ها را ثبت کرده‌اید قدیمی تر شود، قطعا یادآوری تاریخی که در آن روز چنین عکس‌هایی را انداخته‌اید نیز سخت‌تر خواهد شد. برای مثال تصور کنید که با دوستان خود به یک کنسرت موسیقی رفته‌اید. هنگامی که چند سالی از این اتفاق بگذرد، با تماشای مجدد عکس‌ها حال و هوای آن روز دوباره برایتان زنده خواهد شد. اما موردی که به یاد آوردن آن بسیار سخت و شاید غیرممکن باشد، یادآوری روز و تاریخی است که به آن کنسرت رفته‌اید.

camera timestamp2 a82da

Camera Timestamp اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که هنگام ثبت عکس، تاریخ و ساعت را نیز در گوشه‌ی آن ثبت می‌کند تا حتی اگر سال‌ها بعد نیز گذرتان به آن عکس‌ها افتاد، تاریخ دقیق آن‌ها را به خاطر بیاورید. علاوه بر این می‌توانید تنظیمات برنامه را نیز شخصی‌سازی کنید تا علاوه بر ساعت و تاریخ، یک جمله‌ی دلخواه نیز در کنار آن‌ها به ثبت برسد. برای مثال می‌توانید مناسبت یا مکانی که در آن قرار دارید را نیز روی عکس‌ها ثبت کنید تا هنگام اشتراک‌گذاری آنها، اطلاعات بیشتری را همراه با عکس خود منتشر کنید. امکان تغییر رنگ و اندازه‌ی این موارد نیز در نظر گرفته شده است تا این واترمارک را به طور کامل مطابق با سلیقه‌ی خود بسازید. مکان قرارگیری نیز کاملا در کنترل شما خواهد بود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات