معرفی وب سایت روز: دانلود زیباترین و باکیفیت ترین تصاویر پس زمینه

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ما از تصاویر برای زیبا کردن محیط کار و زندگی خود استفاده می‌کنیم، اما چگونه می‌توانیم طراوت و شادابی را به محصولات دیجیتالی وارد کنیم و با تصاویر‌ زمینه‌ی زیبا و متنوع حس یکنواختی را از بین ببریم؟ امروز وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که زیباترین تصاویر پس‌زمینه را با بهترین کیفیت به صورت رایگان در اختیارتان می‌گذارد.
تبلیغات

در وب‌سایت unsplash.com تصاویر در سه دسته‌ی ویژه (Featured)، جدید (New) و مجموعه‌ها (Collections) دسته بندی شده‌اند. تصاویری که در این وب‌سایت مشاهده می‌کنید توسط عکسان حرفه‌ای گرفته‌ شده‌اند که با دوربین‌های بسیار پیشرفته تصاویری فوق‌العاده را توانسته‌اند به ثبت برسانند. 

هر تصویری که مشاهده می‌کنید با تپ کردن روی آن می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن بدست آورید که برای مثال می‌توان به تعداد لایک‌هایی که یک تصویر دریافت کرده اشاره کرد، در پایین صفحه هم با کلیک روی علامت تعجب، می‌توانید زمان انتشار، ابعاد تصویر، نوع دوربینی که این تصویر ثبت کرده با تمام جزییات تصویربرداری را مشاهده کنید.

image ae3ee

در علامت خط شکسته در کنار علامت تعجب نیز می‌توانید تعداد دانلود‌ها، تعداد بار‌هایی که تصویر مشاهده شده، امتیاز و لایک آن تصویر را مشاهده کنید. در واقع این علامت خط شکسته آمار‌های مرتبط با تصاویر را به شما نشان می‌دهد.

image b3554

در نهایت بسته به اندازه‌ی نمایشگر دستگاه خود؛ برای مثال گوشی هوشمند، تبلت یا سیستم دسکتاپ، هر عکسی که بیشتر دوست دارید را دانلود کنید و از آن برای زیبا کردن صفحه پس‌زمینه استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://unsplash.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات