اطلاعات تبلت Desire T7 اچ تی سی در بنچمارک ها فاش شد

یک‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اچ‌تی‌سی در حال توسعه برند دیزایر برای نام‌گذاری تبلت‌ها است. اولین تبلت دیزایر اچ‌تی‌سی با نام Desire T7 معرفی خواهد شد و به نمایشگری ۶.۹ اینچی مجهز می‌شود. در ادامه برای اطلاع از مشخصات و قیمت گذاری این تبلت با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی تاکنون علاقه زیادی به بازار تبلت‌ها نشان نداده و هر باز از زیر این سوال که چرا این کمپانی تایوانی دوست ندارد تبدیل به رقیب باقی شرکت‌های تولید کننده تبلت شود، فرار کرده است. اطلاعاتی که از این تبلت در وب‌سایت Zauba منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه ۱۷۰ دلار قیمت گذاری خواهد شد و یک مینی تبلت است.

bench dfaec

به دلیل اینکه این دستگاه در وب‌سایت بنچمارک‌گیری GFXBench رویت شده، می‌توانیم مشخصاتی هم از آن در اختیار داشته باشیم. تبلت جدید اچ‌تی‌سی با نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل همراه شده، پردازنده آن Spreadtrum SC8830 است که چهار هسته‌ پردازشی دارد و فرکانس کاری آن روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به پردازنده گرافیکی Mali 400 MP2 و حافظه رم یک گیگابایتی در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد.

bench 1 3d550

ظاهرا هر دو دوربین جلویی و پشتی این دستگاه ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته شده و هدف اصلی عرضه آن بازار‌های در حال توسعه هستند. به احتمال زیاد این تبلت در مراسم MWC 2016 بارسلونا در تاریخ ۲۲ فوریه رونمایی خواهد شد. با این حال گزارش‌ها حاکی است که اچ‌تی‌سی گوشی پرچم‌دار بعدی خود را در این مراسم معرفی نخواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات