زومجی: به مناسبت «هشتمین سالروز مرگ هیث لجر»؛ نگاهی عمیق‌تر به فراز و فرودهای خاص‌ترین جوکر دنیا

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
کریستوفر نولان با نبوغ خود و ریسکی بالا، ۸ سال پیش هیث لجر را برای بازی در قالب شخصیت جوکر انتخاب کرد و لجر با غرق شدن در این کاراکتر، چهره‌ای را به تصویر کشید که تا به امروز و شاید تا مدت‌ها بی‌رقیب باقی بماند. زومجی به مناسبت هشتمین سالروز مرگ هیث لجر، نگاهی به این بازیگر و جوکری که با آن به دنیا معرفی شد، انداخته تا ببیند چرا جوکر نولان، خاص‌ترین در نوع خود باقی مانده است.
تبلیغات

در توصیف ذات هنرمندانه‌ و ریشه‌دار جوکر، هر اندازه که صحبت کنیم کم گفته‌ایم اما این‌بار، بگذارید بیشتر به آن شخصی بپردازیم که گیج و منگ در تلاطم آشوب رهایمان کرد و حتی در پس آخرین نقاب نشسته بر روی صورت‌اش، حرف‌ها برای گفتن داشت. عملکرد عالی و نتیجه‌ی فراتر از حد انتظار هیث لجر در بازی کردن و به حرکت انداختن جوکر، به حدی بزرگ و جدی بود که همگان را دیر یا زود وادار به پذیرش کیفیت آن کرد و طولی نکشید تا سخت‌گیرترین دنبال کنندگان سینما را نیز در یافتن کوچک‌ترین عیب‌ها به انزوا کشاند. حالا، در هشتمین سال‌ روز  مرگ مرد و بازیگری که فراموش کردن او غیرممکن به نظر می‌رسد، می‌خواهیم تا جای ممکن از سطح بیوگرافی‌ها و قصه‌گویی‌ها فراتر برویم و هیث را همان‌گونه که باید بشناسیم؛ به عنوان مردی که فراتر از تمام ابرقهرمانان قصه‌ها دنیا ساخت و همچنین به عنوان انسانی که خیلی برای مردن و از دست‌ دادنش زود بود.

برای مشاهده کامل مطلب به مناسبت «هشتمین سالروز مرگ هیث لجر»؛ نگاهی عمیق‌تر به فراز و فرودهای خاص‌ترین جوکر دنیا به زومجی مراجعه کنید.

جوکر

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات