زومجی: بررسی فرمان‌های بازی G920 و G29 DRIVING FORCE لاجیتک

پنج‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
بازی‌های سبک رانندگی و اتومبیل‌رانی مخاطبان خاص خود را دارند و سازندگان این دست بازی‌ها، همواره به افزایش هیجان و واقع‌پذیری آثار خود مشغول هستند. اما در سوی دیگر میدان، کمپانی‌های تولیدکننده لوازم جانبی فرصت را غنیمت شمرده‌اند و با ارائه محصولاتی مانند فرمان‌های بازی، توانسته‌اند حس واقعی رانندگی را به علاقه‌مندان بازی‌های اتومبیل‌رانی القا کنند. زومجی در مقاله‌ای به بررسی فرمان‌های بازی G920 و G29 سری درایوینگ فورس لاجیتک پرداخته است.
تبلیغات

از زمان هنری فورد و انقلاب صنعتی، خودروها به یکی از شاخصه‌های زندگی بشر تبدیل شدند. کم‌کم این وسائل نقلیه از یک وسیله ترسناک و عجیب، به یک نیاز تبدیل شدند تا به امروز که صنعت خودرو به یکی از بزرگ‌ترین صنایع دنیا تبدیل شده است. نکته جالب درباره خودرو اینجا است که پیشرفت روزافزون تکنولوژی، به صورت کاملا مستقیم بر خودرو و جوانب آن تاثیر گذاشته است.

حالا بیایید نگاهی به حوزه سرگرمی -به‌خصوص بازی‌های ویدیویی- بیندازیم تا متوجه میزان نفوذ خودرو در این حیطه هم بشویم. وقتی به سال‌های تولد بازی‌های ویدیویی برمی‌گردیم هم نشانی از سبک رانندگی و خودرو مشاهده می‌کنیم تا به امروز که حالا این سبک، یکی از پرفروش‌ترین و لذت‌بخش‌ترین ژانر در بازی‌های ویدیویی است. خبر خوب برای علاقه‌مندان به رانندگی و بازی‌های این ژانر این است که شرکت‌های مختلف فعال در حوزه سرگرمی و ابزار مرتبط به آن، به خوبی از فراگیری این سبک مطلع هستند. گواه این موضوع را شاید بتوان فرمان‌های بازی شرکت لاجیتک دانست. کمپانی لاجیتک که در حوزه بازی‌های ویدیویی و ابزار مخصوص به آن، فعالیت قابل توجهی دارد، به خوبی توانست تا دل شیفتگان سرعت و رانندگی را با فرمان‌های بازی خود برباید. شاید برخی از شما با فرمان‌های نسل پیشین این شرکت یعنی مدل‌های G25 و G27 آشنایی داشته باشد.

برای مشاهده کامل مطلب بررسی فرمان‌های بازی G920 و G29 DRIVING FORCE لاجیتک به زومجی مراجعه کنید.

فرمان

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات