مشخصات فنی گلکسی اس 7 سامسونگ در گیک‌بنچ فاش شد

پنج‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
تا شروع به کار کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون زمان زیادی باقی نمانده است و از این رو شایعات پیرامون گلکسی اس 7 سامسونگ که احتمالا در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد، قوت گرفته‌اند. حال اطلاعات این گوشی در نرم‌افزار گیک‌بنچ ثبت شده است.
تبلیغات

روز گذشته شاهد فاش شدن مشخصات فنی گلکسی اس 7 در نرم‌افزار AnTutu بودیم و حالا این اطلاعات در Geekbench نیز ثبت شده‌اند.

به این ترتیب گلکسی اس ۷ سامسونگ به پردازنده‌ی Exynos 8890 ساخت خود این شرکت مجهز خواهد شد. البته پیش‌تر نسخه‌ای از گلکسی اس ۷ با پردازنده‌‌ی Snapdragon 820 در گیک‌بنچ ثبت شده بود. از دیگر مشخصات فاش شده‌ی گلکسی اس ۷ می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه نمایش ۵.۱ اینچ با رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره کرد.

ظاهرا گلکسی اس ۷ از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل بهره خواهد برد. از نظر نرم‌افزاری نیز نسخه‌ی جدید رابط کاربری تاچ‌ویز بر روی اندروید ۶.۰.۱ در این گوشی نصب شده است.

سم‌موبایل ادعا می‌کند که اطلاعات دقیقی به دست آورده که نشان می‌دهند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هر دو از درگاه میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند.

هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات رسمی نیستند و ممکن است گوشی‌هایی که در نرم‌افزارهای بنچمارک مورد آزمایش قرار می‌گیرند تنها یک نمونه‌ی اولیه باشند. با این حال از آنجایی که به زمان رونمایی از گلکسی اس ۷ در MWC 2016 نزدیک می‌شویم، اطلاعات فاش شده، دقیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات