شیائومی در ایران با گارانتی ۲ ساله و قیمت یکسان در کل کشور عرضه می‌شود

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
مراسم ورود برند شیائومی به بازار کشور در حال برگزاری است و در آن اسوشید تجارت به عنوان نماینده‌ی رسمی شیائومی در بازار ایران معرفی شد. همچنین اطلاعاتی از کم و کیف توزیع این محصولات در بازار کشور نیز اعلام شد.
تبلیغات

خیابانی از شرکت اسوشید تجارت، از فضای ابری و بومی گنجه رونمایی کرد؛ این فضا از طریق وب‌سایت www.ganjeh.com در دسترس است. گوشی‌های شیائومی که در ایران عرضه می‌شوند فضای ابری ایرانی ۵ گیگابایت را از گنجه در اختیار خواهند داشت.

همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، شیائومی و شرکت «اسوشید تجارت» همکاری مشترکی را با همراه اول شروع کرده‌اند تا از طریق این اپراتور نیز بتوانند محصولات شیائومی را به مشترکین این همراه اول ارائه کنند.

فروش محصولات شیائومی برخلاف بازار چین که تنها بر روی فروش آنلاین متمرکز شده است، در ایران بصورت آفلاین و آنلاین ارائه خواهد شد. هدف اصلی شیائومی آن است تا سیاست اصلی خود یعنی تمرکز کلان بر روی فروش آنلاین را حفظ نماید، اما ایران هنوز آمادگی فروش صرفا آنلاین را ندارد.

خیابانی ادعا کرد که محصولات شیائومی در کل کشور با یک قیمت یکسان عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که شرکت اسوشید چگونه قیمت‌ها را در بازار رقابتی ایران کنترل خواهد کرد و چطور مانع زیر فروشی (فروش محصولات با قیمتی زیر قیمت متعارف بازار) در کشور خواهد شد.

گفتنی است اسوشید تجارت برای گارانتی محصولات شیائومی در ایران، سیاست «تعویض کامل محصولات» را در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات