چطور پزشک مورد نظرمان را پیدا کنیم؟

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
در گذشته برای پیدا کردن شماره و آدرس پزشک مورد نظرمان مجبور بودیم از ۱۱۸ دریافت کمک بگیریم اما امروز این کار به سادگی در اینتنرت انجام می‌شود.
تبلیغات

استفاده از راه‌های قدیمی برای پیدا کردن پزشک مورد نظر یا دریافت مشخصات این فرد در دنیای امروزی نسبت به راهکارهای جدید بسیار سخت و طاقت فرسا است. از طرفی دسترسی به اینترنت برای بیشتر افراد امکان‌پذیر است و می‌توانند بیشتر نیازهایشان را از این طریق تأمین کنند.

برای پیدا کردن پزشک مورد نظرمان کافی است در کنار جستجو در سایت‌ها و تبلیغات اینترنتی سری به بخش جستجوی پزشک سازمان نظام پزشکی کشور بزنیم.

بخش جستجوی ‍پزشک سازمان نظام پزشکی

وقتی وارد بخش جستجوی پزشک می‌شویم فرمی به شکل زیر برای ما نمایش داده می‌شود که می‌توانیم هم از طریق مشخصات هویتی و هم با کد نظام پزشکی و کد دسترسی، پزشک مورد نظرمان را جستجو کنیم.برای جستجو در بخش جستجوی آزاد که همان جستجو با مشخصات هویتی است، می‌توان با درج یک یا چند شاخص از میان نام، نام خانوادگی، شهر مورد نظر، رشته تخصصی پزشک، آدرس مطلب و جنسیت، پزشک مورد نظرمان را پیدا کنیم.

فرم جستجو

اما در بخش جستجو با کد دسترسی باید نام، نام خانوادگی، کد نظام پزشکی یا کد دسترسی را داشته باشیم.

جستجو با کد دسترسی

اگر جستجوی ما دارای پاسخی باشد، در لیستی مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

لیست نتایج جستجو

با کلیک بر لینک نمایش، مشخصات پزشک مورد نظر از جمله نام و نام خانوادگی، رشته تخصصی، استان، شهر، آدرس و تلفن نمایش داده می‌شود. البته اگر پزشک مورد نظر تصویر شخصی داشته باشد به کابران نشان داده شده و گرنه تصویر پیش‌فرض در این بخش قرار می‌گیرد.

doctor 5 2ab6b
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات