اینترنت رایگان، هدیه همراه اول به مشترکان جدید

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
همراه اول به مشترکان جدید خود اینترنت پرسرعت نوترینو هدیه می‌دهد. این هدیه در زمستان امسال و به مشترکان جدید این اپراتور تعلق می‌گیرد.
تبلیغات

در زمستان امسال افراد جدیدی که به جمع مشترکان همراه اول بپیوندند، ۸۰۰ مگابایت اینترنت پرسرعت نوترینو هدیه می‌گیرند. البته این بسته باید به صورت دستی توسط مشترک فعال شود.

در طرح جدید همراه اول، پس از فعالسازی سیم‌کارت دائمی و اعتباری این اپراتور موبایل ایران،  پیامک خوش‌آمد و دعوت به فعال‌سازی رایگان بسته‌ی اینترنت نوترینو، به مشترک جدید ارسال می‌شود.

کاربر جدید همراه اول تا ۳۰ روز پس از فعالسازی سیم‌کارت و دریافت پیامک مربوطه از همراه اول، امکان فعال‌سازی بسته‌ی هدیه اینترنت نوترینو با اعتبار یک هفته را از طریق شماره گیری کد #۵*۱۰۰* دارد.

مدت زمان فعال بودن این هدیه اعلام نشده است. ضمنا آلفا (2G) و آلفا+(3G و 4G) بودن این بسته نیز مجهول است. قیمت بسته ۸۰۰ مگابایتی ۷ روزه آلفا همراه اول ۵هزار تومان است.

در موقع فعالسازی بسته، همزمان اینترنت خط مشترک بصورت خودکار فعال شده و پیامکی حاوی تنظیمات گوشی برای استفاده از اینترنت ارسال می‌شود.

در کنار این طرح، تعرفه‌ی ویژه‌ی مکالمات داخل شبکه‌ی خانواده ۹۴ میلیونی (همراه اول و تلفن ثابت)، با تخفیف ۳۰ درصدی به مدت سه ماه برای مشترکین دائمی و ۵۰ هزار ریالی اعتبار هدیه بعد از اولین شارژ، بر روی سیم‌کارت‌های اعتباری همچنان ادامه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات