نبرد اسمارت فون‌ها؛ راند دوم نیمه‌نهایی: لومیا 950 ایکس ال در برابر لومیا 950

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در راند دوازدهم نبرد اسمارتفون‌ها، لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال در رقابتی بسیار حساس و البته نزدیک توانست رقیب قدر خود یعنی اکسپریا زد ۵ پریمیوم را پشت سر بگذارد، از طرف دیگر و در راند یازدهم نیز گلکسی نوت ۵ در رقابتی با کش و قوس فراوان توانست آیفون ۶ اس پلاس را پشت سر گذاشت تا یک پای مرحله‌ی نیمه‌نهایی باشد. حالا در راند دوم از مرحله‌ی نیمه‌نهایی شاهد رقابت دو برادر خواهیم بود. امشب راند اول مرحله‌ی نیمه‌نهایی هم آغاز شده است. برای رای دادن به گوشی محبوب خود تا سه‌شنبه شب ساعت ۹ زمان دارید.
تبلیغات

در دومین راند مرحله‌ی نیمه‌نهایی نبرد اسمارت‌فون‌ها دو برارد وینفونی به نبرد یکدیگر خواهند رفت. دو گوشی که هر دو پرچمداران سال ۲۰۱۵ مایکروسافت هستند و شاید عمده‌ترین تفاوت آن‌ها ابعاد صفحه نمایششان است، باید دید که ترجیح کاربران نسخه‌ی فبلت لومیا ۹۵۰ است یا خوش دست بودن دغدغه‌ی اصلی عمده‌ی کاربران است. برای انتخاب به‌جا مطالعه‌ی مطلب وفاداری به برند؛ پیروی کورکورانه و استقبال از محدودیت نیز می‌تواند راهگشا باشد. حالا در راند دوم مرحله‌ی نیمه‌نهایی مسابقه نبرد اسمارت‌فون‌ها ۹۴ مشخص می‌شود که کاربران زومیت کدامیک از این دو محصول را بیشتر می پسندند:

1 4b5ef

مایکروسافت چندی پیش نسل جدید پرچمداران خود را روانه‌ی بازار کرد. نسل جدید گوشی‌های هوشمند این  کمپانی شامل لومیا ۹۵۰ و لومیا۹۵۰ ایکس ال می‌شوند. این دو گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ نسخه‌ی موبایل هستند. مایکروسافت علاوه بر بهره‌گیری از بهترین سخت‌افزار موجود در بازار، دوربین قدرتمندی را نیز روی لومیا  ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال قرار داده است. اما قابلیت‌های این دو محصول بیشتر در جنبه‌ی نرم‌افزاری کرد پیدا می‌کند و در واقع ویندوز ۱۰ موبایل را باید وجه تمایز آن‌ها خواند.

برای رای دادن به تلفن محبوب خود در این دو راند تا سه‌شنبه ساعت ۹ شب فرصت دارید. توجه داشته باشید که مرحله‌ی نهایی رقابت پس از اتمام نمایشگاه CES 2016 برگزار خواهد شد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به ثبت رای خود این مقالات را در زومیت مطالعه کنید تا با دیدی باز انتخاب کنید:

مقاله‌های مرتبط:

  • وفاداری به برند؛ پیروی کورکورانه و استقبال از محدودیت
  • نگاه نزدیک زومیت به لومیا 950 و 950XL مایکروسافت
  • بررسی لومیا 950XL

مقایسه مشخصات فنی لومیا 950 با لومیا 950 ایکس ال:

view poll

online survey software

تمام مراحل نبرد اسمارت‌فون‌ها ۹۴ را می‌توانید در آدرس zoomit.ir/mobile/ مشاهده کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات