Vive VR اچ تی سی با قیمت ۱۲۰۰ دلار در eBay رویت شد

سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
در هفته‌های اخیر انتشار اخبار در مورد هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی با نام Vive VR افزایش یافته است. انتظار می‌رود پیش‌فروش این گجت هوشمند در آینده‌ی نزدیک آغاز شود؛ حال آنکه این محصول در لیست فروش eBay قرار گرفته و قیمت تعیین شده برای آن ۱۲۰۰ دلار است.
تبلیغات

در سال‌های اخیر واقعیت مجازی مسیر پیشرفت را با سرعت بالایی طی کرده است. انتظار می‌رود این حوزه از فناوری در آینده‌ی نه چندان دور بسیار همه‌گیرتر شده و نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند. اچ‌تی‌سی به عنوان یکی از کمپانی‌های کهنه‌کار در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند، از سال گذشته خبر از ورود به حوزه‌ی تولید هدست‌های واقعیت مجازی داده است. این کمپانی سال گذشته در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از هدست واقعیت مجازی Vive VR رونمایی کرد و چندی پیش نیز شاهد معرفی نسل جدید این هدست بودیم. در آستانه‌ی آغاز پیش فروش این محصول، شایعاتی منتشر شده که نشان از تعیین قیمت ۱۵۰۰ دلاری برای این محصول داشت؛ حال آنکه به نظر می‌رسد قیمت این محصول در همین حدود خواهد بود.

براساس لیستی که برگرفته از لیست فروش محصولات در eBay است، اچ‌تی‌سی هدست واقعیت مجازی Vive VR خود را با قیمت ۱۲۰۰ دلار به فروش خواهد رساند. افرادی که این هدست واقعیت مجازی را خریداری کنند، به محض خرید، شاهد دریافت محصول نخواهند بود؛ چراکه همانطور که اشاره کردیم، eBay محصول مورد نظر را پیش فروش کرده و ا زاین‌رو انتظار می‌رود پس از عرضه‌ی Vive VR در آوریل ۲۰۱۶ شاهد ارسال آن برای کاربران باشیم.

تعیین قیمت ۱۲۰۰ یا ۱۵۰۰ دلاری برای هدست واقعیت مجازی بسیار بالا به نظر می‌رسد؛ چراکه رقیب این کمپانی هدست واقعیت مجازی خود را با قیمت ۵۹۹ دلار پیش فروش کرده است. آکیولس پیش فروش محصول خود را همزمان با برگزاری CES 2016 آغاز کرد. بسیاری از افراد در زمان پیش‌فروش آکیولس ریفت به قیمت این هدست اعتراض کردند؛ باید دید واکنش این افراد در برابر قیمت ۱۲۰۰ دلاری Vive VR چه خواهد بود؟ گمانه‌ها حکایت از این دارند که سونی نیز هدست واقعیت مجازی خود را با قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات