تا ۷۰ درصد تخفیف، فروش ویژه بست‌نیک به‌مناسبت تولد امام حسن عسکری (ع)

سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
۲۹ دی ماه با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) مصادف شده است. به‌همین مناسبت فروشگاه آنلاین بست‌نیک فروش ویژه‌ای را برای روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی ماه تدارک دیده است. در فروش ویژه بست‌نیک، جدیدترین محصولات این فروشگاه با تخفیف واقعی به‌فروش می‌رسد تا کاربران محصولات مورد نظر خود را با قیمت کمتر از همیشه خریداری کنند.
تبلیغات

بست‌نیک مجموعه‌ای متنوع از کالاهای دیجیتال شامل گوشی‌ هوشمند، دستبند هوشمند، کیف و کاور لپ‌تاپ، اسپیکر ،هدفون و هندزفری، لوازم عکاسی سلفی، فلش مموری USB، ماوس و پرزنتر، نرم‌افزار و آنتی ویروس موبایل را در سبد تخفیفی خود خود قرار داده تا سلایق و نیازهای متفاوت کاربران در این جشنواره فروش برآورده گردد.

بست نیک علاوه بر تخفیف‌هایی که برای محصولات جدید خود در نظر گرفته است، برای تمامی افرادی که در در خبرنامه‌ی این فروشگاه مشترک شوند، ۲۰ هزارتومان اعتبار رایگان در نظر گرفته است. ضمن اینکه این فروشگاه آنلاین روی تمامی گوشی‌های خریداری شده، یک عدد مموری کارت ۸ گیگابایت هدیه می‌دهد.

شما می‌توانید محصولات خود را با تخفیف از وب‌سایت بست‌نیک خریداری کنید و از مزایای تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا و ارسال رایگان برای کالاهای بالای ۱۰۰ هزار تومان برخوردار شوید.

البته شرایط خاص بست‌نیک در این فروش ویژه به همین جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با عضو شدن در صفحه‌ی اینستاگرام بست‌نیک و کانال تلگرام این فروشگاه در قرعه‌کشی این فروشگاه برنده هدایای نفیس شوید.

مرکز تماس بست‌نیک با شماره ۰۲۱۸۷۱۰۰ به صورت۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته علاوه بر ارائه‌ی مشاوره قبل از خرید، بعد از خرید نیز پاسخگوی مشکلات کاربران در حین کار با محصولات خواهد بود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات