نظرسنجی تخصصی تنظیم قیمت خدمات ICT کشور

سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
رگولاتوری برای تنظیم قیمت خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، نظرسنجی برگزار می‌کند. به گفته معاون رگولاتوری هدف از تنظیم تعرفه،صیانت از حقوق مصرف‌کننده و ارائه‌کنندگان خدمات، بهبود رقابت و رشد اقتصاد ملی است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از انتشار فراخوان «نظرسنجی تخصصی در رابطه با نظام تنظیم قیمت خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور» در پورتال این سازمان اطلاع داد.

صادق عباسی شاهکوه معاون رگولاتوری با اشاره به انجام پروژه «تدوین مدل عملیاتی برای تعیین تعرفه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» اعلام کرد این پروژه با هدف تعیین استراتژی و خط مشی تنظیم تعرفه خدمات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، تدوین تمامی دستورالعمل‌ها، آئین‌نامه‌ها، مصوبات، فرایندها و روال‌های مرتبط با تنظیم تعرفه و دستیابی به مدلی برای تعیین تعرفه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس تجارب داخلی و بین‌المللی با توجه به وضعیت رقابت در بازارهای خدمات انجام می‌شود.

معاون رگولاتوری گفت

هدف از تنظیم تعرفه،صیانت از حقوق مصرف‌کننده و ارائه‌کنندگان خدمات، بهبود رقابت و رشد اقتصاد ملی است و فراخوان نظرسنجی تخصصی درباره نظام تنظیم قیمت خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل پرسش‌هائی در حوزه وضعیت کنونی تنظیم قیمت، موانع شکل‌گیری رقابت سالم، مهمترین عوامل موثر بر تعیین قیمت خدمات، ارزیابی سیاست‌های صیانت از حقوق مصرف‌کننده و .... می‌باشد.

او افزود که صاحبنظران و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مطالعه محتوای سند ارائه شده درباره نظام تنظیم قیمت خدمات در این حوزه، پاسخ پرسشها و نظرات خود را تا ۲۱ بهمن ماه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات